fotelle venner og familie?

En tråd i 'August 2012' startet av Vanillatwin, 9 Nov 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Vanillatwin Elsker forumet

forteller dere venner og familie at dere prøver? 

2. TulleHøna Forumet er livet

nei! forteller ingen :P

3. Emilie<3Sofie Elsker forumet

ja, vi har ei som fylte 2 i helga, så er alle rundt oss gravide, så da spør de oss også, eller de maser.... så da sier vi ja vi prøver... ikke like lett denne gangen da, enn sist... men holder motet oppe...

4. Vanillatwin Elsker forumet

vi har prøvd i litt over 4 år så vi er veldig åpne om  det. det hjelper oss igjennom nedturer.. 

5. KMA <3 Betatt av forumet

Vi har sagt det til noen nære venner, men vil helst ikke si det til for mange. Har jo akkurat begynt å prøve.
    Men vil tro at det hjelper å si det at en prøver til andre om en har prøvd lenge. Da slipper en hvertfall hele tiden svare på spørsmålene om "skal ikke dere ha barn snart da?". Og man har gjerne noen å dele alle tankene og opplevelsene med. Håper det ordner seg for dere nå! Lykke til!

6. TulleHøna Forumet er livet

Frk. turkis skrev:
    vi har prøvd i litt over 4 år så vi er veldig åpne om  det. det hjelper oss igjennom nedturer.. 

skjønner det veldig godt :)

7. *Nyperose* Guest

Søsteren min vet og noen venner.

8. Istid Elsker forumet Marshmallows2021 Januarlykke 2019

Nei, vi forteller ingen det.:p

9. Istid Elsker forumet Marshmallows2021 Januarlykke 2019

Har fotalt et par av mine nærmeste venner at vi planlegger nr 2 etterhvert :)

10. *TryllTryll* Stolt 3barnsmor <3

TulleHøna skrev:
    nei! forteller ingen :P

11. Vanillatwin Elsker forumet

dytt

12. Dollface Forumet er livet VIP

ja, det har vi sagt til "gud og hvermann" igrunnen.. blir verre nå for jeg klarer ikke å holde maska... tok en kollega 1 sekund å gjennomskue meg sist.. og det ble jo bare rart siden jeg mista 5 dager etterpå liksom... så jeg håper jo jeg skal klare å holde pokerfjeset på plass..

13. Potepiloten Betatt av forumet

Mine to beste venninner vet at vi prøver
    -men dem vet ikke at det har klaffet enda ;o)

Vi var i samme prøvende situasjon alle mann, så falt naturlig å fortelle det til dem da, ellers hadde vi nok holdt det for oss selv :)

14. Tripptrapptresko April 2011 August 2012 Desember 2013

Søsteren min vet at vi prøver og to gode venninner som begge er gravide vet det :)

Del denne siden