Fotballfrue

Men hva vet vi om hvilke følelser de sitter med etter mange kommentarer og trusler de har fått som offentligheten ikke får se? Hva vet vi om hvilke kommentarer de tidligere har fått fra de samme personene som de har svart i disse kommentartrådene?
Jeg har ikke på noen måte sagt at det de har gjort er riktig! Poenget mitt er at jeg synes mange i denne tråden dømmer dem noe voldsomt uten å vite hele historien!

Ja jeg tviler ikke på at de får stygge kommentarer som de ikke publiserer. Men den om at hun hadde fått flotte former var en del av et flott kompliment (hun sa også at hun 'strålte'). Og da takket først ff før hun så gikk løs på henne under falskt navn. Dette var ikke på noen som helst måte netthets. Ei heller den med PT Åge, der hun først fikk et kompliment, etterfulgt av et råd. Andre har vært saklige diskusjoner, f.eks. der det ble diskutert om muligheten for å bli gravid hadde sammenheng med fettprosent - og der var det plutselig en lege inne som bekreftet at ff hadde helt rett - ingen netthets, usakligheter eller stygge kommentarer.

Som sagt, jeg tviler ikke på at de får stygge kommentarer (noe som ikke er ok i det hele tatt), men de falske kommentarene deres er i all hovedsak bare støtte til egne meninger, ros til seg selv e.l. Ikke som forsvar mot nett-troll eller hets.

Så man skal la seg skremme å tie av personer som vil deg vondt? Hvor ble det av friheten vår?
Nei, men alt med måte. Hun har det åpenbart vondt, hele den lille familien blir truet på livet (utrolig nok?!?!?!) Da kan det være en ide å vurdere om man skal gjøre noe annet? Jeg hadde aldri turt eller orket for den saks skyld å leve med trusler, uventet besøk av truende mennesker og ikke minst konstant frykt for at barna mine skal lide av mine valg. Fotballfrue blogger om kropp, mat og trening, det er ikke noe revolusjonerende....den bloggen kan ligge litt på vent til ting har roet seg.... Men alt er jo opp til henne, hva orker hun i lengden. Det finnes så utrolig mange syke, kortenkte, konfliktmakere og ikke minst oppviglere der ute, de vil alltid være der...tragisk nok....

Du kommer med en del kommentarer i denne tråden som definitivt ikke går på bedriften deres, men dem (og barnet dems!) som personer og jeg er overrasket over at tråden ikke er stengt for lengst!
Har jeg kommet med flere kommentarer ang barnet dems? Det var noen som begynte å dra inn mitt barn her...

Skal tro om Caroline Berg Eriksen er bruker av Babyverden og ser all denne netthetsen av henne som bedrives i denne tråden...

Ingen av dere som slenger kommentarer i denne tråden er noe bedre enn den personen dere kritiserer.

Det er helt greit at det skal være takhøyde her på forumet. Slik skal vi ha det.
Men kan alle dere som har kommentert i denne tråden her, men hånden på hjertet, stå for det dere har skrevet? Gå i dere selv litt, les igjennom det du har skrevet... Vil du at det skal kobles til ditt nick og din Babyverden bruker i all fremtid?
Gå å rediger innlegget ditt om svaret er nei...

Bruk rapporterknappen på andre sine innlegg om du mener de strider mot reglene våre.

Reglene kan du lese her

Minner IGJEN om nettvett..

Bruk nettvett!
Vi ønsker å legge til rette for en saklig debatt på forumet og ber alle bruke fornuft og god folkeskikk. Vær omtenksom overfor dine meddebattanter. Bak ethvert kallenavn sitter det et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt, selv om man er uenige om sak. Diskuter gjerne sak så fillene flyger, men unngå å gå til usaklige personangrep. Også i bloggene/bildegalleriene oppfordrer vi alle til å være saklige. Bloggene er lesbare for alle, mens brukere selv kan bestemme hvem som skal ha tilgang til bildegalleriene. Alle brukere har muligheten til å rapportere innlegg som strider mot forumreglene. Vi oppfordrer dere til å gi forumledelsen beskjed dersom dere oppdager innlegg som bryter reglene.

Det er helt greit at det skal være takhøyde her på forumet. Slik skal vi ha det.
Men kan alle dere som har kommentert i denne tråden her, men hånden på hjertet, stå for det dere har skrevet? Gå i dere selv litt, les igjennom det du har skrevet... Vil du at det skal kobles til ditt nick og din Babyverden bruker i all fremtid?
Gå å rediger innlegget ditt om svaret er nei...

Bruk rapporterknappen på andre sine innlegg om du mener de strider mot reglene våre.

Reglene kan du lese her

Minner IGJEN om nettvett..

Bruk nettvett!
Vi ønsker å legge til rette for en saklig debatt på forumet og ber alle bruke fornuft og god folkeskikk. Vær omtenksom overfor dine meddebattanter. Bak ethvert kallenavn sitter det et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt, selv om man er uenige om sak. Diskuter gjerne sak så fillene flyger, men unngå å gå til usaklige personangrep. Også i bloggene/bildegalleriene oppfordrer vi alle til å være saklige. Bloggene er lesbare for alle, mens brukere selv kan bestemme hvem som skal ha tilgang til bildegalleriene. Alle brukere har muligheten til å rapportere innlegg som strider mot forumreglene. Vi oppfordrer dere til å gi forumledelsen beskjed dersom dere oppdager innlegg som bryter reglene.

Diskusjonen er blitt ganske usaklig nå. Kan dere ikke stenge tråden?

*redigert*
Meeeen men. Må bare le likevel :)

Last edited by a moderator:
Det jeg ikke skjønner, er hvorfor hun gidder å fortsette med den bloggen når hun ikke lenger tør å være hjemme alene, fremmede som dukker opp på døra, på fødeavdelingen, når hun må ha hjelp fra politiet...altså...er det virkelig verdt det?? Jeg personlig hadde lagt ned den bloggen for lenge siden! Ingen penger er verdt min egen følelse av trygghet i mitt eget hjem...

*redigert*

Det er lov å forsvare, men gjør det på en skikkelig måte. Du framstiller ikke deg selv som veldig moden og fornuftig, like lite som de du kritiserer. Jeg skjønner at du reagerer, men tenk litt over hvordan du ordlegger deg. Da er det lettere å ta det du sier alvorlig.

Kun et vennlig råd.

Last edited by a moderator:
Det er lov å forsvare, men gjør det på en skikkelig måte. Du framstiller ikke deg selv som veldig moden og fornuftig, like lite som den du kritiserer. Jeg skjønner at du reagerer, men tenk litt over hvordan du ordlegger deg. Da er det lettere å ta det du sier alvorlig.

Kun et vennlig råd.

Den tar jeg absolutt til meg :) blir bare så frustrert...;)

Back
Topp