Fotballfrue

Enig! Og syns det av enkelte her blir dratt rimelig langt nå, Det er ikke rart barn mobber, når man ser hvordan enkelte voksne er! Ønsker også å snu det siste spørsmålet ditt; "hva er greit at andre gjør mot ditt barn?"

Ja, det var vel egentlig et bedre spørsmål ja;)
Kanskje lettere å svare på når det gjelder sitt eget barn ja :D

Ja, det var vel egentlig et bedre spørsmål ja;)
Kanskje lettere å svare på når det gjelder sitt eget barn ja :D

Det kan nok være det for enkelte her inne, selv om det strengt talt ikke burde være nødvendig. ;)

Last edited:
Ja, nå går denne diskusjonen litt langt. Er vi ikke alle enige om at det som er blitt gjort ikke er OK? En trenger ikke å dra det videre og leke doktor ved å hevde at dama er psykopat. Ærlig talt... Tenk om en brukte like mye tid på å vurdere seg selv som en gjør med andre.

Bruk nettvett!
Vi ønsker å legge til rette for en saklig debatt på forumet og ber alle bruke fornuft og god folkeskikk. Vær omtenksom overfor dine meddebatanter. Bak ethvert kallenavn sitter det et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt, selv om man er uenige om sak. Diskuter gjerne sak så fillene flyger, men unngå å gå til usaklige personangrep. Også i bloggene/bildegalleriene oppfordrer vi alle til å være saklige. Bloggene er lesbare for alle, mens brukere selv kan bestemme hvem som skal ha tilgang til bildegalleriene. Alle brukere har muligheten til å rapportere innlegg som strider mot forumreglene. Vi oppfordrer dere til å gi forumledelsen beskjed dersom dere oppdager innlegg som bryter reglene.

Janteloven lenge leve!
Hva folk kan lire av seg med slibrie komentarer! Hun driter seg ut, akkurat som meg og deg! Menneske kalles det. Dere snakker om at hun er et forbilde for mange unge, men det er da dere også? Tenk hva ditt eget barn hadde tenkt og de en gang ser hva dere skriver om et annet menneske! Fysj!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er det faktisk Fotballfrue og mannen som mobber, bare at de gjemmer seg bak falske navn. Og i tillegg tjener mange millioner på å være tvers igjennom falske. Mon tro hvordan barnet deres ender opp med å bli når foreldrene deres gjør som de gjør og fraskriver seg alt ansvar.

Nå er det faktisk Fotballfrue og mannen som mobber, bare at de gjemmer seg bak falske navn. Og i tillegg tjener mange millioner på å være tvers igjennom falske. Mon tro hvordan barnet deres ender opp med å bli når foreldrene deres gjør som de gjør og fraskriver seg alt ansvar.

Hvorfor er det så mange som bruker deres barn mot dem? Jeg tror faktisk de fleste av oss sjeldent ender opp som egne foreldre. En helt irrelevant sammenkobling, da barnet deres ikke har noe som helst ansvar eller medvirkning i denne saken.

Så mye refs ekteparet får her (og jeg regner med at dette er en bitteliten del av hva de opplever nå, det vet jeg ikke da jeg ikke har saumfart andre fora for å se hva som skrives om dem), så er jeg ikke overrasket over at mannen kan finne på å skrive noen støttende meldinger anonymt!
Jeg måtte inn og lese hva hun selv skriver om dette nå, og om andre også leser dette kan man kanskje få litt mer forståelse for at dette kan skje!
Tenk å leve med trusler og drittslenging i så mange år!

Hva med dine barn? Dems mor sitter inne på et forum å slenger dritt om en person. Hvordan vil de enda opp?
Synes det er så rart at voksene mennesker kan sitte slik inne på et forum om en person de ikke kjenner?
La være å lese på bloggen eller om henne i avisen om dette plager deg så ille. Er det deg de har mobbet?

Hva med dine barn? Dems mor sitter inne på et forum å slenger dritt om en person. Hvordan vil de enda opp?
Synes det er så rart at voksene mennesker kan sitte slik inne på et forum om en person de ikke kjenner?
La være å lese på bloggen eller om henne i avisen om dette plager deg så ille. Er det deg de har mobbet?
Hvor slenger jeg dritt?

Så mye refs ekteparet får her (og jeg regner med at dette er en bitteliten del av hva de opplever nå, det vet jeg ikke da jeg ikke har saumfart andre fora for å se hva som skrives om dem), så er jeg ikke overrasket over at mannen kan finne på å skrive noen støttende meldinger anonymt!
Jeg måtte inn og lese hva hun selv skriver om dette nå, og om andre også leser dette kan man kanskje få litt mer forståelse for at dette kan skje!
Men det som de har kommentert er jo flere uskyldig kommentarer?. Ala tips iforhold til hvordan utføre planken. Skjønner at de blir provosert av tankeløse og slemme kommentarer..Men å reagere så sterkt på så uskyldige kommentarer er litt vel ekstremt.

Skal ikke hive meg på denne debatten, men hun er en voksen dame. Dersom dette er vondt og hun opplever trusler og dritt så bør hun være voksen nok til å legge ned bloggen? Eller er hun så "avhengig" av å vise seg frem at det kanskje blir verre å slutte med?

Skal ikke hive meg på denne debatten, men hun er en voksen dame. Dersom dette er vondt og hun opplever trusler og dritt så bør hun være voksen nok til å legge ned bloggen? Eller er hun så "avhengig" av å vise seg frem at det kanskje blir verre å slutte med?
Det handler om penger og kun penger.

Så man skal la seg skremme å tie av personer som vil deg vondt? Hvor ble det av friheten vår?

Det er tydelig at du ikke har fått med deg hva saken handler om. De som ikke har fulgt med, men kun fått med seg fruas "stakkars meg som alltid er et offer"-innlegg, synes selvfølgelig synd på hun.

Du får selv lete gjennom tråden å se om du finner noe som hadde såret deg som du har skrevet.
Hele denne tråden handler om å henge ut en person som allerde ligger nede.
Hadde du fått med deg hele saken, så hadde du kanskje skjønt litt mer ;) Du har tydeligvis bare fått med deg hennes falske unnskydning. Jeg skal lete gjennom tråden fordi du ikke finner noe sted at jeg har slengt dritt? Nei takk

Back
Topp