Fotballfrua

Det er modeller overalt som kler av seg mindre for mindre, men med en gang det er en som er kjent her hjemme, så skal alle reagere plutselig. Litt dobbeltmoralsk. Synes det blir komisk.
Folk er så raske med å hogge til med en gang de ser sitt snitt til det.

Det er modeller overalt som kler av seg mindre for mindre, men med en gang det er en som er kjent her hjemme, så skal alle reagere plutselig. Litt dobbeltmoralsk. Synes det blir komisk.
Folk er så raske med å hogge til med en gang de ser sitt snitt til det.

Jeg hadde reagert uansett om det var en kjent person eller ukjent modell - jeg mener nakenhet ikke har noe i sånne blader å gjøre.

Et blad som gjør alt for å selge, og en dame som er PRkåt.. Dårlig kombo og usmakelig resultat..

Jeg leser ikke bloggen hennes, men hun dret jo veldig på draget tidligere i år og plutselig nå skal Det Nye gjøre en "morsom" vri på saken. Ble verken penger i kassa på Det Nye eller bloggen fra meg. Men all PR er jo god PR:p

Og jaggu fikk hun jo det av meg nå også :p

Pinlig for begge - desperasjon fra bladets side, og ren pinligheten fra Caroline. Enig med Ladyluna at det virkelig ikke "samsvarer" med det perfekte husmorbildet hun prøver å leve opp til. Og ikke minst trodde jeg vi var ferdig med slik PR.
Veldig enig her

Enig med at det ikke stør i stil med den hun prøver å utgi seg for å være. Å det passet jo ikke i bladet det nye i det hele tatt, hehe må le ! Men de prøver jo da!! Fin rumpe var det også;)

Hun kunne kanskje spart seg for det ja. Men nå skal sant sies at jeg kan ikke fordra slike bilder

Hun har tabbet seg ut før, og jeg mener at hun har gjort det igjen. Syns forsiden var flau og intetsigende.

Kontroversene rundt frua og hennes uttalelser i forhold til spiseforstyrrelser er verre men.

Hjelpe meg så pinlig. Nå har hun ikke fått oppmerksomheten hun tidligere var vant til etter "skandalen" så nå må hun finne på noe. Ikke bare pinlig, men bildet var smakløst også.

Og at Det nye kunne ha noe slikt på fremsiden sier at de rett og slett forfaller standardmessig.

Og et slikt bilde hadde vært pinlig uansett hvem som stod på fremsiden. Det er ikke bare Fotballfrue.

Det er mange måter å vise kropp på som kan være fint, men her tråkket hun i salaten synes jeg :)

Enig i at det var veldig pinlig for begge parter. Lest i kommentarfelt at mange mener det bare er janteloven - det stemmer ikke. Det er bare utrolig flaut. Ja, hun er ei pen dame, men virker utrolig krampaktig og desperat, stakkar.

Jeg trodde bladet appellerte til oss kvinner, så med mindre de har byttet klientell til gamle griser, tror jeg de har tabbet seg ut litt :-) Men smaken er som baken.

Berg Eriksen tjener nok godt på skandalen. Blir sikkert mange klikk på bloggen i disse dager, så da er det kanskje greit å stå med rumpa bar. Fin rumpe da! Dæven!

Enig i at det var veldig pinlig for begge parter. Lest i kommentarfelt at mange mener det bare er janteloven - det stemmer ikke. Det er bare utrolig flaut. Ja, hun er ei pen dame, men virker utrolig krampaktig og desperat, stakkar.
Jeg orker ikke følge moten så ofte, men kan i skrive under på at denne moten følger jeg i alle fall ikke! Blir så kaldt utover høsten!!!

Fotballfrue har min respekt, hun har klart å skape seg et navn og tjener penger på å blogge.... Hun er gift en en passe kjent fotballspiller i Norge og det er alt... Så ja hun tabber seg ut, men hun kommer til stadighet opp til diskusjon på ulike forum og kan leve av å skrive noen setninger på Internett inni mellom, det er mer enn hva jeg kan,,,,

Back
Topp