Fostervann

Da kan du trøste deg med at du har mye mer tegn på at det skje noe enn meg! Her er slimproppen og alt fortsatt på plass :p lykke til på akupunktur!
Min slimpropp gikk mens jeg hadde rier den et par timer før snuppa kom og vannet gikk ikke før i første pressrie altså når jeg var 9'-10 cm ! Så ikke mist håpet plutselig skje det bare :P

Min slimpropp gikk mens jeg hadde rier den et par timer før snuppa kom og vannet gikk ikke før i første pressrie altså når jeg var 9'-10 cm ! Så ikke mist håpet plutselig skje det bare :p
Ja, de gjør jo det :) og ut må han! Hehe... Men jeg er like skuffa hver morgen når det ikke har skjedd noe :p

Ja, de gjør jo det :) og ut må han! Hehe... Men jeg er like skuffa hver morgen når det ikke har skjedd noe :p
Hehe det skjønner jeg godt ! Det var jeg også :P men plutselig våkna jeg med rier en dag ingen tegn på at noe skulle skje ;) eller jeg spiste en hjemmelagd potetmos kjæresten hadde laga med masse løk og sånn Haha kvelden før kanskje den gjorde susen var ikke noe god smakte bare sterkt :P kanskje 70 % løk 15 % persille og 15 % poteter .. du kan jo prøve å krydre maten litt ekstra kanskje det hjelper ? ;)

Hehe det skjønner jeg godt ! Det var jeg også :p men plutselig våkna jeg med rier en dag ingen tegn på at noe skulle skje ;) eller jeg spiste en hjemmelagd potetmos kjæresten hadde laga med masse løk og sånn Haha kvelden før kanskje den gjorde susen var ikke noe god smakte bare sterkt :p kanskje 70 % løk 15 % persille og 15 % poteter .. du kan jo prøve å krydre maten litt ekstra kanskje det hjelper ? ;)
Hehe, spiste taco på fredag. Det resulterte i at jeg var et par ganger på do. Da var jeg sikker på at nå skjer det i natt:p haha, men den gang ei!

Back
Topp