Fostervann

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Dere som har født. Hvordan føles det når vannet går? Føler jeg lekker veldig i dag, ikke på samme måte som utflod. Har ingen tegn til rier enda iallfall vet liksom ikke ka det er..

Visste med ein gong at da va da. Nett so du tisse litt på deg, da va veldi varmt huska eg:)

Med alle mine har det bare begynt å renne, å da rant det helt til riene ble veldig tette, det lukter søtt av det og er varm klar væske, ville ringt så du fikk en sjekk, og hvertfall hvis det er misfarget. Lykke til:)

Jeg våknet av at jeg følte at jeg tisset på meg, spratt opp av senga og inn på badet (ikke en dråpe i senga:)). Rant mye, nattbind hjalp ikke godt nok, så glad jeg fikk bleier som man bruker etter fødsel da jeg kom på vannavgangskontrollen på sykehuset. Men kan være mindre mengder og, så ring og be om å få komme inn på en sjekk.

Følte pluttselig at det begynte å renne litt akkurat som jeg hadde tisset på meg, trusen var mer våt men ikke gått gjennom. Hatt bind ikke rent gjennom det. Har kommet litt utflod også. Har følt det har kommet litt og litt til forskjellige tidspunkt ikke mye. Vet liksom ikke hva det er. Har ikke ringt sykehuset heller, no er det litt sent. Har ikke hatt noen rier heller. Tenkte gjerne å vente til i morgen tidlig?

Ring for sikkerhets skyld hadde jeg tenkt:) Sist nå med meg gikk det i halv 8 tiden, ringte føden etter hvert og kom dit kl 21,lagt på ctg registrering og ble innskrevet.
Riene begynte 23.30-24.00 ca og fra 2 cm til full åpning gikk det en time og hun kom 03.50:)

Ta deg en tur på føden med et brukt bind (!), de kan sjekke for vannavgang. Det kan være fare for infeksjon hvis det tar lang tid før riene setter i gang, så greit å få det sjekka.

Med meg så gikk vannet i en ri når jeg låg i sengen. Da kjente jeg et smell i bekkenet og smerten ble plutselig intens før jeg kjente at det startet å renne. Sprang på do og bare sto over toalettet mens det rant ned i do :p

Hos meg gikk vannet først etter et døgn med rier. Var på sykehuset, satt på toalettet og hadde akkurat tisset, da det sa splash. Da var det på med gigasykehusbind og nettingtruse. Kom flere splash med vann etterhvert, med riene. Et par timer senere var ungen ute.

Følte pluttselig at det begynte å renne litt akkurat som jeg hadde tisset på meg, trusen var mer våt men ikke gått gjennom. Hatt bind ikke rent gjennom det. Har kommet litt utflod også. Har følt det har kommet litt og litt til forskjellige tidspunkt ikke mye. Vet liksom ikke hva det er. Har ikke ringt sykehuset heller, no er det litt sent. Har ikke hatt noen rier heller. Tenkte gjerne å vente til i morgen tidlig?
Hvordan går det? Ringte du føden? :)

Kan jo gjøre det :) kan være babyen bare presser på blæren så jeg ikke har kontroll på den, finner ut av det snart...
Ja, har hørt om andre som har det sånn også. Hvis du fortsatt ikke har rier, er vel det kanskje mest sannsynlig og?!

Ja, har hørt om andre som har det sånn også. Hvis du fortsatt ikke har rier, er vel det kanskje mest sannsynlig og?!
Tror det.. Mens termin i morgen ul termin 6. Mars. Ingen rier men begynte så plutselig i helgen ikke vært plaget med det tidligere.. Ikke alltid lett å vite hva det er med en gang :P

Tror det.. Mens termin i morgen ul termin 6. Mars. Ingen rier men begynte så plutselig i helgen ikke vært plaget med det tidligere.. Ikke alltid lett å vite hva det er med en gang :p
Nei, det er ikke lett. Jeg har og menstermin imorgen, men ul termin 25/2. Begynner å bli litt utålmodig, alle andre føder joo :p Hehe..

Nei, det er ikke lett. Jeg har og menstermin imorgen, men ul termin 25/2. Begynner å bli litt utålmodig, alle andre føder joo :p Hehe..
Ja føler jeg og at de gjør :P blir utholdmodig jeg og :P

Samme her.. Førstemann!! Haha.. Blir bare mer og mer frustrert.. Skal på akupunktur i kveld, har 3 cm åpning og slimproppen har gått to ganger. Blir GAL. Og lille mini er helt turbo i magen tross dårlig plass. Kan hun ikke bare finne utgangen.. Hehe :)

Samme her.. Førstemann!! Haha.. Blir bare mer og mer frustrert.. Skal på akupunktur i kveld, har 3 cm åpning og slimproppen har gått to ganger. Blir GAL. Og lille mini er helt turbo i magen tross dårlig plass. Kan hun ikke bare finne utgangen.. Hehe :)
Da kan du trøste deg med at du har mye mer tegn på at det skje noe enn meg! Her er slimproppen og alt fortsatt på plass :p lykke til på akupunktur!

Da var det meste ok på sykehuset. Han presser nok bare på blæren den føles på Str med en ert.

Back
Topp