Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Først må jeg bare si at vi er helt rå på å tegneVis vedlegget 62422 Lillebror ligger med nesen mot rompa mi og ryggen mot venstre side ifølge ultralyd på mandag. Kjenner stort sett bare bevegelse på høyre side. Hodet er festet sier de, men jeg er ikke så sikker på det siden jeg kan kjenne bevegelse nedi der også.
Ikke sjenert iallfallHun ligger nok sånn som den til høyre på bildet. Vis vedlegget 62423
Ikke sjenert iallfallskal du føde i sete hvis det blir aktuelt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Først må jeg bare si at vi er helt rå på å tegne
Sjekk ut spinningbabies.com! Står masse spennende om fosterstillinger
Jeg har ikke fødselsangst og KS vil jeg unngå for alt i verden, men akkurAt dette holder jeg med deg i! Jeg vil IKKE føde i sete...Hehe![]()
Å NEI!!! Har nok fødselsangst fra før. Hun får bare se å snu seg, ellers får det bli keisersnitt. Var igjennom nok sist gang. Storesøster lå i sete fram til uke 34 ca, så satser på at hun snur seg hun her også![]()
Ser nå at jeg har tegnet meg selv med skikkelig bollemus!!! Haha! Men puppene må jeg jo si ser bedre ut på tegninga enn i virkelighetenHelt enig![]()
Ville dere kalt det junior ligger i skråleie eller hodeleie?
På spinningbabies har de noen øvelser man kan gjøre for å få bEbisen ut av ugunstige sTillinger før fødsel.![]()
Ja, han har god tid til å ta seg sammen på. Men noen øvelSer for å hjelpe han litt kan vel ikke skadeJeg ville kanskje tenkt tverrleie på din lille, men kanskje på vei til å snu seg. Om man kan gjøre øvelser for å hjelpe bayen til riktig leie så ville jeg definitivt gjort det om min hadde liggi i tverrleie altså.
Ser nå at jeg har tegnet meg selv med skikkelig bollemus!!! Haha! Men puppene må jeg jo si ser bedre ut på tegninga enn i virkeligheten
Har ikke vi fleste bollemus nå da? HeheHovner jo opp alle plasser jo
![]()
Ikke jeg..
(Jeg har hvetekakemus)
Btw: hvordan vet dere hvordan barnet ligger?