Fosterstilling, du liksom!

• Trådstarter Trådstarter Io
  • Opprettet Opprettet

Io

Elsker forumet
Halve sommeren lå lillemann i krabbestilling. Nå har han reist seg opp: Stanger meg i ribbeina og sparker fra mot mer følsomme kroppsdeler.

Hvordan er det hos dere? Går det an å merke noen favorittstilling enda?

Krabaten her ligger på tværra, hode ned mot venstre og sparker nokså heftig opp mot høyresida! Merker en sjelden gang at h*n romsterer nederst i magen :p

Hu frøkna her er meget aktiv alle veier enda gitt.. Kjenner veldig godt at hu flytter seg rundt i magen så merker at det ofte endres stilling ;) førstemann lå stort sett med hodet ned fra uke 22, men hu her er om mulig enda mer aktiv så

Har ikke merket noen favorittstilling enda og jeg tror hun flytter seg mye rundt. Trives veldig godt langt ned i bekkenet da:p

Jeg kjenner bevegelse alle veier... Har ikke klart å kjenne at hun ligger i en bestemt stilling. Tror hun har snudd seg litt fram og tilbake de siste dagene :)

Lillegutt her liker seg nok best på tværra. Hode litt opp på høyre side og rumpe på venstre side.. Men kjenner bevegelse stort sett overalt, og aner ikke hvor mye han beveger seg rundt... Forrige gang ble det ks pga seteleie så jeg håper han her finner ut at hodet ned er riktig vei!

Nå har jeg vært på mange ultralyder og fått bekreftet mistanken, og jenta vår ligger med hodet opp veldig ofte og sparker meg nede i bekkenet og i blæra :P vært sånn siden uke 19

Jeg kjenner bevegelse alle veier... Har ikke klart å kjenne at hun ligger i en bestemt stilling. Tror hun har snudd seg litt fram og tilbake de siste dagene :)
Samme her! Klarer ikke kjenne forskjell på rumpe og hode.

Samme her! Klarer ikke kjenne forskjell på rumpe og hode.
Ikke jeg heller. Klarer å kjenne at det er enten rumpe eller hode, men ikke hvilken av dem :D Kjenner også når det er enten en fot eller hånd :)

Nei, jeg klarer ikke kjenne dette.. Men føler han må ligge mesteparten av tiden med hodet opp, siden det er mye sparking og romstering nedi blæra - må tisse konstant. Oppe er det mest smådulter, kanskje hendene det da..

Ikke jeg heller. Klarer å kjenne at det er enten rumpe eller hode, men ikke hvilken av dem :D Kjenner også når det er enten en fot eller hånd :)
Ja, hender er ofte mer som "krafsing". Føtter er ordentlige, harde spark.
Ofte får jeg kynnere når hun strekker seg slik at enten rumpe/hode eller en fot stkker ut. Skikkelig ubehagelig kynner når det skjer :inpain:

Her ligger snuppa som regel med beina ned og sparker, men merker at hun fortsatt har god plass og flytter seg litt rundt om kring :p Våknet av spark oppe på siden i dag, fin måte å våkne på det :)

Det er så fantastisk at de holder på og styrer der inne. <3

Favorittstillingen hennes er å turne rundt og være en orm som ruller rundt ^^ og sparke i alle mulige retninger hele dagen lang :P men har ikke hatt noe vondt av det :)

Da vi var til jordmor lå hun med hodet ned og sparket med føttene i fra så jordmor så det, magen var heeelt skeiv på høyre side gitt det opp og venstre ned.. :P ja.. ^^

Back
Topp