Mammaentilsnart5
Andre møte med forumet
Da var tiden inne for morkake prøve. Kjenner jeg gruer meg. Blir greit å få det overstått. Skulle få svar på den første prøven i løpet av uken og utfyllende i løpet av uken etter.. gruer meg til ventetiden ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var tiden inne for morkake prøve. Kjenner jeg gruer meg. Blir greit å få det overstått. Skulle få svar på den første prøven i løpet av uken og utfyllende i løpet av uken etter.. gruer meg til ventetiden ..
Krysser fingre for gode nyheter på fredagTakkPrøven er tatt. Jeg hadde gruet meg så enormt mye. Men det var ingenting å grue seg til. Det gjorde hverken vondt eller var noe spesielt ubehagelig. Jeg var i de beste hender. Overlege i fosterdiagnostikken utførte prøven, ga meg svar på alt jeg lurte på og skulle ringe i løpet av fredagen
Godt å høreKrysser fingrene for deg! Har venner som ventet barn med nesten 5 mm nakkefold, det viste seg å være helt friskt![]()
TakkHåper dere får gode nyheter![]()
Da ringte Rikshospitalet med første hurtigsvarAlt var normalt ! Puh spurte etter kjønn, men det hadde han ikke fått i foreløpig svar. Mente det kom i neste utfyllende prøve
Men so far, so good
![]()
Gratulerer!! Så bra at alt var ok. Jeg sitter i samme båten, og venter nå svar på NIPT testen (historien under). Fikk du høre om kjønnet? Håper veldig etter 2 runder med testing at jeg får også vite kjønnet i resultatene.Da ringte Rikshospitalet med første hurtigsvarAlt var normalt ! Puh spurte etter kjønn, men det hadde han ikke fått i foreløpig svar. Mente det kom i neste utfyllende prøve
Men so far, so good
![]()