Tusen takkLykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til!
Hvordan gikk det?Tusen takki bilen på vei nå!!
Det gikk kjempe fint ❤ fikk se en fantastisk liten skapning på 1 cm og et bankende hjerte ❤Hvordan gikk det?![]()
Det gikk kjempe fint ❤ fikk se en fantastisk liten skapning på 1 cm og et bankende hjerte ❤

tusen takk og grattis med premien du vant!!!!Så herlig!![]()
tusen takk og grattis med premien du vant!!!!
Lykke til. Ja de er ikke like strenge i andre land!!!Jeg er ikke 38, men har bestilt time i Danmark for NIPT. Blir spennende!
Takk ❤Hehe. Tusen takk! Nå skjønte jeg ingenting, men etter litt leting fant jeg ut av det.Gratulerer til deg også!
tusen takk og grattis med premien du vant!!!!
Så gøy at 2 av 5 premier ble vunnet av noen fra vårt terminforumHehe. Tusen takk! Nå skjønte jeg ingenting, men etter litt leting fant jeg ut av det.Gratulerer til deg også!

Så gøy at 2 av 5 premier ble vunnet av noen fra vårt terminforum![]()
Ligger en festet tråd på genereltHvor ser dere hvem som vant?![]()
Jeg er ikke 38, men har bestilt time i Danmark for NIPT. Blir spennende!
Masse lykke til ❤Jeg er også for ung til det og har nettopp bestilt time i København.![]()
Ja enig i det. Men regelen er over 38 ikke 37.Jeg synes det er helt teit at den enkel blodprøve og ultralyd som NIPT ikke skal være lov å ta i Norge ved mindre du er over 37 eller har høy risikoman får ikke tatt det privat engang. Det skulle iallefall vært en mulighet.
Hva er galt med at foreldre på forhånd får vite om barnet har for eksempel kromosomfeil? Forberede seg mentalt, eller velge bort om de ikke ønsker den utfordringen? Hvorfor skal kun foreldre over 37 få den retten? Skjønner ikke hva logikken til politikerne er.
Jeg synes det er helt teit at den enkel blodprøve og ultralyd som NIPT ikke skal være lov å ta i Norge ved mindre du er over 37 eller har høy risikoman får ikke tatt det privat engang. Det skulle iallefall vært en mulighet.
Hva er galt med at foreldre på forhånd får vite om barnet har for eksempel kromosomfeil? Forberede seg mentalt, eller velge bort om de ikke ønsker den utfordringen? Hvorfor skal kun foreldre over 37 få den retten? Skjønner ikke hva logikken til politikerne er.
Såå enig! Og vi skal liksom ikke ha et sorteringssamfunn, men er du over 38, er det helt greit. Forstå det den som kan..Jeg synes det er helt teit at den enkel blodprøve og ultralyd som NIPT ikke skal være lov å ta i Norge ved mindre du er over 37 eller har høy risikoman får ikke tatt det privat engang. Det skulle iallefall vært en mulighet.

Så lenge jeg var blitt 38 år fikk jeg uansett sa min gynekolog. Gikk fort her. Han henviste meg på fredag og jeg fikk innkallingsbrev nå. Skal inn når jeg er 10+3Du får det ikke nødvendigvis om du er over 38 heller. Helt bak mål! Jeg hadde definitivt foretrukket NIPT, men må nøye meg med KUB i første omgang.