Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg ikke. Hva er det ?![]()
Okskummelt.
Får man spørsmål om man vil dette ? Er under 38 jeg da![]()
Er det noen som skal ta fosterdiagnostikk?
Blir duotest og Ul her![]()
).Vi kommer til å reise til utlandet å ta NIPT-testen. Jeg er såpass "voksen" at jeg tenker en duo-test uansett vil gi oss ikke fullt så gode odds. Å vente til i uke 16 på fostervannsprøve, og to uker til på resultatet, er uaktuelt ...
Jeg bor ikke langt unna UNN-Tromsø, som er det eneste sykehuset i Norge som har tillatelse til å ta NIPT - men de har ikke kommet igang med det enda, da de ikke har funnet et laboratorie som kan analysere prøvene ...
Tenker å ringe UNN for å dobbetsjekke før jeg bestiller i utlande, men iflg både fastlegen min og gyn, er det et stykke opp og frem før de kan ta disse prøvene (og jeg som trodde alt var klappet og klart der ...).
Er det Danmark evt. man drar til?
Er det Danmark evt. man drar til?
For oss er det lettere å dra til Sverige. Tenker Stockholm![]()
Ja, pga alder.
Har du tenkt noe i forhold til hvilke tester du vil ta?
Om tul i morgen er tilfredsstillende regner jeg med gyn. henviser meg til Rikshospitalet for fosterdiagnostikk. Fy som jeg gruer meg, ikke å ta for gitt å få gode resultater..
Om tul i morgen er tilfredsstillende regner jeg med gyn. henviser meg til Rikshospitalet for fosterdiagnostikk. Fy som jeg gruer meg, ikke å ta for gitt å få gode resultater..
Jeg prøver å tenke minst mulig på det, men det ligger i bakhodet. Man har jo gjort seg opp noen tanker på forhånd men aner jo ikke hvordan man vil reagere hvis prøvesvaret viser at det er avvik.