foster vann

Hei på dere [:D]

Kan ikke takke dere søte med søstrer nok for den støtten jeg fikk i natt. Takk til dere andre og.

Kjæresten min kom i hu og hast opp til meg i natt sammen med sønnen vår. Han bor bare et min unna. De spøkte og lo, sa at vi kanskje måtte kjøpe noen gaver til [:)]

Søsteren min kom i dag kl 7.30 for å passe marco. Alt gikk som det skulle. Ingen trafikk på veiene.
På sykehuset fikk jeg en grundig sjekk.

Der fant de at jeg lekket litt fostervan, men at det ikke var noe fare. Det var nok av vann for den lille skatten vår til å svømme i. Hun var i full vigør. De regnet ikke med at det ville skje noe før jul [:)]

Jeg er så takknemelig for den støtten dere gav meg.
kan ikke få rost dere nok.

De snakket jo om å sette fødselen i gang og greier....[&:] blir jo helt skjelven av slikt....

Men alt var bra, det kommer ikke mer en det som blir produsert. Må bare ta det med ro.
Og det sier de til meg som er små hyper[8|]. Skal ta de på allvår. Ble virkeli skremt i natt.

Nå skal jeg legge meg litt nedpå og slappe av.Ble ikke mye søvn i natt.

Tusen takk i gjen.

ah,håpte nesten på ein baby her...[:D]
Så bra at alt er fint med doke begge to!! Nå skal du slappe heilt av,la mannjen/og alle andre styre for deg og behandle deg som ei droninng!

Lykke til!!![;)]

Ja heldigvis. Dere var jo med i hele den hysteriske prosessen [:D] "snakket" jo med dere før familien[:D]

Jeg har jo to barn fra før, men det bli liksom ikke noe enklere for det. Ingenting er jo likt. Utenom en sruttende mage da[;)]

Veldigt glad for dine råd i natt Tammis. Fulgte listen slavisk[;)] Var litt morsomt å se hva jeg hadde pakket når jeg kom hjem igjenn.

Fikk vite at hun er ca 1800 gr. Hun er da 800 gr mer en det jeg var da jeg ble født.. Så det hadde nok gått bra uansett.

Er så glad for at jeg har funnet dere.

Oi, begynte å lese denne tråden først nå jeg, og det var litt av en "thriller". Godt å høre at alt gikk bra - og jeg håper virkelig at jeg, en gang, kan være der for noen på samme måte som dere var for silke - og at noen vil være der for meg. Blir helt rørt av all omtanken her[:(]

Og silke - du og kjæresten blir vel samboere i tiden fremover nå, eller tør han å la deg være alene?[;)]

Det er godt å høre at alt gikk bra silke [:)] Har tenkt på deg siden du dro i natt.

Kanskje du bør ordne deg med sladrevenn nå da - så du har det klart neste gang noe skjer (fødselen) [;)]

Så bra at alt gikk bra Silke.. Har tenkt masse på deg! *klem* Ja, en sladrevenn høres ut som noe du trenger nå! Send en pm til noen på sladrevenn-lista[:D]

Ja var ordentlig spennende dette her. Synes også du skal ordne deg en sladrevenn[;)]

Back
Topp