foster vann

Herregud da.. Kan jo ikke være alene nå!! Er det noen du kan ringe?

ojojoj ikke få panikk!!! ikke få
panikk!!! utdrag fra barnetv[;)]
du må ha kjempe masse lykke til

ORIGINAL: lindaen

Herregud da.. Kan jo ikke være alene nå!! Er det noen du kan ringe?

Ja, du kan da ikke være alene no??

Dette går aldri bra...

Jeg er kjempe redd.

takk for list.

Har ringt mannen min. Han kommer.

Jeg skjelver.

Må gå nå.

Lykke til Silke! Dette går kjempe bra, du er sterk! Holder alt krysset for deg, du er i mine tanker! Håper det går bedre med deg når du ikke er alene mer! Mange mange klemmer fra meg..

Oj! Kjempemasse lykke til. Og gi oss beskjed om hvordan det går!

Noen som vet meir????OJ ka spennande!!!

Lykke til med deg hvis noe skulle ha skjedd/skjer nå.

Oi her har det vært action i natt! Godt det var noen våkne her som kunne trøste og hjelpe til! All ære til dere jenter (lindaen, tammis og cissi) som kom med gode tips til den vordende mammaen! [:D]

ORIGINAL: pebbles

Oi her har det vært action i natt! Godt det var noen våkne her som kunne trøste og hjelpe til! All ære til dere jenter (lindaen, tammis og cissi) som kom med gode tips til den vordende mammaen! [:D]

Kjempe bra skreeve.
Signerer denne [:D]

Må si det hørtes ikke så mye ut som "lekking" hvis hele morgenkåpa var våt.... Spennende dette altså...
Kanskje vi har blitt "tanter" i dag...?
Håper ho har det bra

Lurer skikkelig på hvordan det går med henne.. Synd at hun ikke har noen sladrevenn..

Nå ble jeg helt i 100 her! Lykke til hvartfall[:D]

Godt trøstet av dere som var våkne og støttet Silke i natt[:D][:D], det satt hun sikkert kjempe stor pris på. Håper alt går bra med henne[:D]

Ja dette var meget spennende. Bra støttegruppe ja! Dere er flinke... Håper alt er bra med deg og baby Silke. Håper vi får oppdatering om ikke lenge..

men hadde hun ikkje 5 uker igjen??

fem uker går bra det.. kan hende legen har"bomma" litt også... Er skikkelig spent nå jeg. Skal en tur til Danmark i natt og gleder meg til å logge på i morra for å se om det er noe nytt

OK..ja det skal nå ver rimeleg klart,kun feitetida att på det stadiet vel?![:D]

etkvart har nå hendt sida ho ikkje har logga på...[;)]

Back
Topp