foster vann

silke

Gift med forumet
Hei jenter. Går det ann å "lekke" fostervann?
Jeg ringte legen min men hun fikk jeg ikke tak i. Så ringte jeg sykehuset, de ville ikke si noe. Sa jeg måtte ringe legen...[&:]

Jeg liksom lekker... så er det ikke urin, blæar er helt tom. Det er ikke mye, men slik at jeg må bytte klær.

Noen ide???

Sa de ikke no på sykehuset? De må da kunne svare!

Men tror det går ann å lekke litt fostervann ja....

Nei [:(]

Måtte få en eventuell henvisning fra lege.... Blir jo litt bekymra.

ORIGINAL: Tammis

Ville deikkesakkeed de på føden? [&:]

Hva fikk du i norsk da, Tammis??

Det skal være veldig mulig ja.. Hørt om flere som har gjort det.. Lattelig at ikke føden ga noe bra svar.. Prøvd legevakta på nytt?

ORIGINAL: silke

Nei [:(]

Måtte få en eventuell henvisning fra lege.... Blir jo litt bekymra.

HVA???? Du skal da fan ikke ha henvisning fra legen?? Det er det LATTELIGSTE jeg har hørt! Hva skal de gjøre om du plutselig får sterke rier å er klar til å føde da? Vente til legen din kommer på jobb å høre med han? SYKT! Blei skikkelig provosert nå!!

Vet om en som lakk fostervann og hun fødet like etter.

Jeg hadde ringt til de igjen!!

Kjeft fra meg også Tammis.. Bestemor har lagt seg, ellers så hadde jeg fan tute ringt selv.. Ring på nytt Silke, de kan umulig ha ment det der! Ammetåka kanskje? Eller bare feil yrke..

Snakker med de nå... Ups,[&:]

Nå er jeg spendt.. Legger meg ikke før du er på vei til føden!

Legger meg ikke før jeg hører hva de sier!!

En smule bekymret her på bergns fronten. Nå skulle jordmor snakke med legen for så å ringe opp igjenn.

Angst..... Jeg som er hjemme allene og alltingen[&:]

Synd at de ikke tar bedre vare på deg.. Det skal jo ikke være slik.. *venter på jordmoren sammen med deg*

Hjelppppp vannet har gått.

Fikk beskjed om at dersom jeg ikke har feber og at vannet ikke blir grønnli så kan jeg vente til i morgen kl 8....

Må vist pakke baggen jeg.

Mannen min og jeg bor ikke sammen, vi er bare kjærester. Sønnen vår sover der i natt.

Oj, masse lykke til silke[:D]

Hvorfor bor dere ikke sammen? Er hodet festet? Har du vondt noen plass? Kanskje du burde ringe kjæresten din? Synes ennå det er helt teit at du må vente.. Prøv å hvile deg hvertfall! Du kommer til å trenge kreftene!

Nei nå her jeg bare panikk..... Mårenkåpen er jo jennom våt

Back
Topp