Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KathMor
ORIGINAL: LilleFørste
Emmaljunga Mondial Duo = Elsk!!
Bagdelen er tung men eg har seriøst kanskje bært den med han oppi 2-4 ganger, så ville nok tenkt på hvor mye du kommer til å bære bagen[:)]
Jeg har bært henne opp i 6 mnd til tredje etasje i den baggen - men det gjorde meg ingenting [:)] Verdt det - knall vogn!!
.jpg)
ORIGINAL: EricaJenta
Også et sp til[:)] Den citybaggen man isåfall skal ha i citycrossen er vel den samme baggen som blir brukt i de andre emmaljunga ?? For det hun dama i butikken sa var at hvis man skal ha vognen på vinterstid med voksipose kunne det bli for trangt med city baggen.. Stemmer det??
Er kanskje citybaggen mer for sommermånedene??
Også et sp til[:)] Den citybaggen man isåfall skal ha i citycrossen er vel den samme baggen som blir brukt i de andre emmaljunga ?? For det hun dama i butikken sa var at hvis man skal ha vognen på vinterstid med voksipose kunne det bli for trangt med city baggen.. Stemmer det??
ORIGINAL: Tuttlings
Når har du termin? Til våren/ sommeren? I såfall kommer du sikkert til å bytte til sportsdelen før vinteren - og den er det goood plass i til voksi[:)] Kan virkelig anbefale den vognen altså[;)][:)]
ORIGINAL: Emmeline
Prøv posene i vogna i butikken da så ser du hvor trangt du syms det blir. I Simo Kombi bagen vil jeg tro det ikke blir noe mer plass til voksi posen enn i City bagen for den er ikke så stor bre den helle, men lang og voksi posen er brei.
ORIGINAL: Sicily
Prøv posene i vogna i butikken da så ser du hvor trangt du syms det blir. I Simo Kombi bagen vil jeg tro det ikke blir noe mer plass til voksi posen enn i City bagen for den er ikke så stor bre den helle, men lang og voksi posen er brei.
Joda, fint plass til spebarn og voksipose i simo kombi. Ettersom barnet blir større, lager du bare større bagvogn av kombien, det kan du ikke med andre vogner. [;)]
Men da har du jo tatt ut bagen og laget bagvogn ved å feste den hette saken nederest og så mye lunere blir ikke vognene av det. Og hun her vil vel ha voksien i bagen når babyen er liten og da i bagen. Neste vinter sitter vel barnet i sportsvognen uansett. Da har det lite å si om hun har City bag eller Simo kombi, for den ene eller andre bagen har ikke så mye større plass og vokis er en stor pose.