Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: EricaJenta
Ok enda et sp..[:)] Er det ikke riktig av meg å styre unna duoen når jeg kjenner selv jeg ikke kommer til å klare å bære baggen med ungen oppi pga ryggen min?? Antagelig havner vi i en blokk og derfor vil jeg jo måtte bære den litt..
ORIGINAL: BlessItBe
Vi har kjøpt simo kombi, og vi synes ikke den er tung [:-]
Nei men jeg er ganske liten og ikke sånn altfor sterk[:)]
Er det noen negative sider med city crossen annet enn at baggen er littegranne mindre??
Det som er greia er at vi skal flytte nå, men er usikker på hvor vi havner.. Det kan godt tenkes at det blir blokk. Og da vil jeg få veldig problemer med simo duo bæredelen.
Så citybaggen man bruker i city crossen blir ikke for liten i lengden altså?? Skal jo ha plass til voksipose å
ORIGINAL: Lolodi
City cross
ORIGINAL: GitteLen
Elsker Simo Kombien vår[:D][:D][:D]
ORIGINAL: Mimøi
Det som er greia er at vi skal flytte nå, men er usikker på hvor vi havner.. Det kan godt tenkes at det blir blokk. Og da vil jeg få veldig problemer med simo duo bæredelen.
Så citybaggen man bruker i city crossen blir ikke for liten i lengden altså?? Skal jo ha plass til voksipose å
Men hvis dere skal flytte nå, kan dere ikke vente litt med å kjøpe vogn til dere ser hvordan dere blir å bo?
ORIGINAL: Meieriet
- men om dere skal flytte nå, og du er litt usikker på hvor dere havner, hadde jeg venta med å kjøpe vogn til jeg visste det [:)] du er jo fremdeles bare 16 uker på vei, så du har noen mnd på å kjøpe inn utstyr. (og om du venter til etter dere har flytta, blir det mindre stæsj å flytte på også![;)])
Så vidt jeg vet, kan du bygge ut flere typer kombivogner enn Simo, men da må du kjøpe forlenger separat..