Forvirret, nok engang

La merke til at kombivognen hadde veeeeldig mye fjæringer.. Er det bare positivt eller kan det være negativt å?

du kan jo kjøpe quadrolift til emmajungen som du kan ha oppi bagen når babyen er liten. Når den blir større vil du ikke ha behov for å bære babyen i bagen.. Men den kan også brukes i sportsvogndelen når babyen blir større. Jeg skal kjøpe den nå, så jeg kan ha den i sportsvogn delen. Har lang baby men han er jo bare seks mnder snart. så med den vil de føles mer som en bagvogn når jeg bytter til sportsdelen.
Jeg elsker min emmaljunga edge duo!

ORIGINAL: Emmeline

Om du vil ha en lett og en vogn med god fjæring som simo vogna kan jo Brio Happy være et godt valg og.

mente ikke jeg ville ha det, bare lurte på om det er positivt med mye fjæring eller om det kan være negativt å ??

Ok enda et sp..[:)] Er det ikke riktig av meg å styre unna duoen når jeg kjenner selv jeg ikke kommer til å klare å bære baggen med ungen oppi pga ryggen min?? Antagelig havner vi i en blokk og derfor vil jeg jo måtte bære den litt..

ORIGINAL: EricaJenta

Ok enda et sp..[:)] Er det ikke riktig av meg å styre unna duoen når jeg kjenner selv jeg ikke kommer til å klare å bære baggen med ungen oppi pga ryggen min?? Antagelig havner vi i en blokk og derfor vil jeg jo måtte bære den litt..

svaret der sier seg vel selv. Ja, det er riktig av deg..
Med mindre du kjøper qadroliften da [8D]

Ok, så da blir det enten simo kombi eller city crossen... men hvem av dem??

Er city crossen ustabil iforhold til kombien??

ORIGINAL: Lolodi

City cross

Uten tvil city cross..Hadde duo edge de første 6 mnd..Å angrer på at jeg ikke gikk for city crossen med en gang.Vet flere som tenker det samme.

ORIGINAL: BlessItBe

Vi har kjøpt simo kombi, og vi synes ikke den er tung [:-]

Nei men jeg er ganske liten og ikke sånn altfor sterk[:)]

Er det noen negative sider med city crossen annet enn at baggen er littegranne mindre??

Jeg er også lita og veldig veldig lite sterk[:D][8D]
Løfter den lett inn og ut av bil og opp bratte bakker[:)]
Enda jeg har bekkenløsing[8D]

La merke til at kombivognen hadde veeeeldig mye fjæringer.. Er det bare positivt eller kan det være negativt å?

Bare positivt her[:)] Brukte også bærebaggen som reiseseng første tia[:)]

jeg lurer på hvorfor du skal bære rundt på bagen?

Jeg hadde simo kombi, og de eneste gangene jeg bar på bagen var da han nektet å sove og jeg måtte legge han oppi den, og gynge den fram og tilbake på fanget..

Det som er greia er at vi skal flytte nå, men er usikker på hvor vi havner.. Det kan godt tenkes at det blir blokk. Og da vil jeg få veldig problemer med simo duo bæredelen.

Så citybaggen  man bruker i city crossen blir ikke for liten i lengden altså?? Skal jo ha plass til voksipose å

Men hvis dere skal flytte nå, kan dere ikke vente litt med å kjøpe vogn til dere ser hvordan dere blir å bo?

Venninne har simo kombi...Å hun sparer å sparer til city crossen...
Sliter med rygg å kropp å har ingen problemer med city cross vogna. Lett som bare det å løfte.
Med bagdelen på veier vogna kun 11 kg!Få vogner kan slå det!

Emaljunga City Cross hadde jeg valgt hvis jeg skulle hatt ei vogn nå.

ORIGINAL: Mimøi

Det som er greia er at vi skal flytte nå, men er usikker på hvor vi havner.. Det kan godt tenkes at det blir blokk. Og da vil jeg få veldig problemer med simo duo bæredelen.

Så citybaggen  man bruker i city crossen blir ikke for liten i lengden altså?? Skal jo ha plass til voksipose å

Men hvis dere skal flytte nå, kan dere ikke vente litt med å kjøpe vogn til dere ser hvordan dere blir å bo?

Vi vet ikke om vi får flyttet før ungen kommer.. ting er så usikkert når det gjelder akkurat det.

Men ok, så da trenger jeg kanskje ikke løfte bæredelen, kan jo også bare bære barnet rett ned i den ..

Men hvorfor burde jeg velge simo duo fremfor city crossen??   Skal jo trille i vintermåneder og på snø antageli. Er simo vognene mer solide og stabile??

jeg anbefaler emmaljunga edge duo. nå har ikke jeg prøvd noen andre enn den heller,men det er en stor og solid vogn.
Vi er veldig fornøyde.

- men om dere skal flytte nå, og du er litt usikker på hvor dere havner, hadde jeg venta med å kjøpe vogn til jeg visste det [:)] du er jo fremdeles bare 16 uker på vei, så du har noen mnd på å kjøpe inn utstyr. (og om du venter til etter dere har flytta, blir det mindre stæsj å flytte på også![;)])

ORIGINAL: Meieriet

- men om dere skal flytte nå, og du er litt usikker på hvor dere havner, hadde jeg venta med å kjøpe vogn til jeg visste det [:)] du er jo fremdeles bare 16 uker på vei, så du har noen mnd på å kjøpe inn utstyr. (og om du venter til etter dere har flytta, blir det mindre stæsj å flytte på også![;)])

Som jeg sa så kan det godt hende vi ikke får flyttet før like før babyen kommer. og da vil jeg gjerne ha vognen klar [:)]

Bare kopierer svaret mitt fra den andre tråden;

Simo kombi. Bærebagen er utrolig praktisk, fjæringen er suveren og gjør den svært komfortabel for barnet og lettere å trille. Kalesjen har skikkelige strammere, noe som har vært en svakhet på Emmalunga (må etterstramme for at kalesjen skal holde seg). Den er lunere og mindre åpen enn Emmaljunga. Den bygges også ut etterhvert så den blir den største dypvogna på markedet og du kan derfor ha dypvogn mye lengre enn med duovogn.. Så vidt jeg vet, kan du bygge ut flere typer kombivogner enn Simo, men da må du kjøpe forlenger separat..

Back
Topp