Forvirret, nok engang

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Nå har vi vært på babyshop og prøvd ut vogner. Kan ikke si jeg ble så veldig mye klokere.

Hun som jobbet der anbefalte oss Simo kombivogn siden bæredelen er mye lettere enn på duo og alle emmaljunga vognene. Og den så jo veldig fin ut. Det eneste som var litt dumt var at den var litt tung syns jeg å svinge..

Duo vognen var lettere å trille, men syns bæredelen var forferdelig tung og med en baby oppi vet jeg ikke om det går for meg. Så den er utelukket.

Men så var det emmaljunga vognene da.. de hadde kun edge duo kombi vognen og monail, og de var litt enklere å trille men litt tung bæredel der å....

Citycrossen var jo en drøm å kjøre... men så sa hun at det var mindre plass oppi og en risk for at unger vokser for fort ut av den...

Hva tenker dere???

Har hatt simo duo og city cross med city bag...

Simoen er en drøm om vinteren når man skal ut å trille i snøen...Pga luft hjulene og litt høyde under..

Men er også veldig fornøyd med city crossen med bag...Mathilda brukte bagen til hun var 7-8 mnd (mener å huske det) og er vel som regel noen som bytter over til sports delen mellom 6-9 mnd om jeg ikke tar feil...Mye pga babyen/barnet ikke vil ligge mer, men titte mye...Synes ikke bagen var for liten...

er myyye å velge i da.. blant de store "tunge" som du har prøvd ut er simo min favoritt. elsker simo vogna vår[;)] men er du ute etter 3hjuling, lettere vogn pluss pluss pluss så er det et hav å velge i.

skal du bære rundt på bagen da!!??

Det som er greia er at vi skal flytte nå, men er usikker på hvor vi havner.. Det kan godt tenkes at det blir blokk. Og da vil jeg få veldig problemer med simo duo bæredelen.

Så citybaggen  man bruker i city crossen blir ikke for liten i lengden altså?? Skal jo ha plass til voksipose å

dytt[:)]

hadde ikke nølt med å velge city crossen nei..
simo er jo fine vogner, og kjempe god å gynge[;)] Men cityen er jo bare en drøm når det gjelder alt. Og baggen er ikke så liten som den ser ut til. Og det er god plas til voksi.

Vi har kjøpt city cross og voxi urban.. Null problem:P  beggen er bare ettpar cm kortere, har sjekket dette ut på butikken :) 

ORIGINAL: GitteLen

Elsker Simo Kombien vår[:D][:D][:D]

ORIGINAL: shiby

Simo Duo

Helt enig[:)]

Maxi cosi mura 4

google den så får du sett bilder, demoideo og omtale [:D]

Emmaljunga Citycross!!

Jeg har en stor unge, brukte bagdelen med vognpose til han var 5 mnd. Da skifta jeg til sportsdelen bare for at han skulle få se mer når vi trilla. Forsatte å bruke bagdelen til "overnattingsseng" til han var 6 mnd [:)]

Anbefaler virkelig den vogna!! [:D]

ORIGINAL: BlessItBe

Vi har kjøpt simo kombi, og vi synes ikke den er tung [:-]

Nei men jeg er ganske liten og ikke sånn altfor sterk[:)]

Er det noen negative sider med city crossen annet enn at baggen er littegranne mindre??

ORIGINAL: EricaJenta

Er det noen negative sider med city crossen annet enn at baggen er littegranne mindre??

Er ikke akkurat sterk jeg eller altså [:)]

ORIGINAL: EricaJenta

Er ikke akkurat sterk jeg eller altså [:)]

Det står mellom simo kombi og city crossen for bæredelen på duoen var altfor tung til meg.

Men er city crossen mindre robust enn kombien??

Prøver å komme på noe negativt med cityen....[8|] Men kommer ikke på noe.. Elsker vognen min[:D] Vurderer å selge den nå da, bare slik at jeg kan få kjøpe meg en ny til neste mann.. Vil bytte farge bare.. Men det er ikke noe negativt.. Sittedelen kan du snu også, men du må snu den uten ungen oppi da, for du må ta av hele sittedelen og snu den. men den kan snues da..

Du må jo bare velge det som passer best for dere....! Jeg synes simo kombi var het yppelig og de andre vognene litt for løse i alle ledd[8D]

Back
Topp