Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns egentlig ikke det er morsomt, men må innrømme at jeg lo høyt av nr.10Denne understreker vel akkurat det du skrive i hi Mrs Lutz
Hadde vi ledd like mye om rollene ble byttet? http://www.opviral.no/her-er-ti-morsomme-forskjeller-pa-mamma-og-pappa-med-sine-barn/
Det der kunne vært mannen min, bortsett fra at vi ikke har playstation da.Nesten som å se mannen min til tider..![]()
Syns ikke det heller. Men nr.10 fikk lattern frem her også.Syns egentlig ikke det er morsomt, men må innrømme at jeg lo høyt av nr.10![]()
Syns egentlig ikke det er morsomt, men må innrømme at jeg lo høyt av nr.10![]()
Syns egentlig ikke det er morsomt, men må innrømme at jeg lo høyt av nr.10![]()
Syns ikke det heller. Men nr.10 fikk lattern frem her også.
Men den var jo ikke feil egentlig, var bare litt uheldig.Samme her![]()
Hva mener du med hva vi kan gjøre?Så bra at dere tar opp dette! Hos oss er vi likestilte på nesten alt, også med babyen. Kunne ikke tenkt meg noe annet. Var veldig opptatt av det før fødsel, at pappan måtte ta initiativ til å gjøre ting slik at ikke jeg gjorde alt først - jeg er litt sånn som vil ha ting på min måte.
Men, spørsmålet er jo, hva kan vi gjøre? Her skal vi prøve 5mnd pappaperm feks.
Ikke bare la de få mer tid sammen med de og la de fortsette å gjøre det på denne måten ihvertfall. Sette krav til de i motsetning til å synes det er humoristisk og formidle at man ikke kan forvente bedre bare fordi han er pappa og ikke mamma.For å endre holdninger![]()
Ja jeg skjønner hva du mener. Først og fremst blir jeg litt provosert av at det er kjedelig med ungen og synes det heller er motsatt. Når ungen er større og mer våken kan man gjøre masse sosialt, værre når ungen har kolikk, vanskelig å få til å sovne, henger på puppen hele tiden, masse nattevåk. Altså jeg hadde myyyye bedre tid til å bake og vaske når de ble eldre og sov til fast tid og en stund i strekk og kunne leke for seg selv, enn når de var små og krevde masse hele tiden.Hmm, hos oss er vi rimelig likestilte. Er nok jeg Om har tatt den strenge mamma rollen, mens far er den gøye. Men akkurat det bunner nok mer i personlighet
Det som plager meg er holdningen til enkelte,som feks en som står oss nær, min svigermor.
Samtale mellom oss:
Hun: Er nok tungt for xx å være hjemme hver dag men mini.
Jeg: ja det er tungt, men oppfatter mer at han syns det er kjedelig til tider.
Hun: men blir vel det når hele dagen handler om mini.
Jeg: selvfølgelig, kjente selv på et savn etter litt voksentid i permisjonen.
Hun: men da du gikk hjemme var det en helt annen situasjon, da sov mini mer,så du kunne brukt tiden til å bake, vaske osv, nei huff det er tungt for xx...
Jeg: jeg hater å bake. Vaske? Gjør vi sammen..
Da gikk jeg, ikke fortell meg at jeg kan ha det gøy med å bake brød, mens den stakkars faren må være med sønnen sin hele dagen...
Hehe, denne ble litt lang, men irritert meg noe over slike samtaler.. Jeg burde hate å være tilbake i jobb,mens far er det synd på som må bruke hele arbeidsdagen på å være hjemme med barnet sitt..
Ja jeg skjønner hva du mener. Først og fremst blir jeg litt provosert av at det er kjedelig med ungen og synes det heller er motsatt. Når ungen er større og mer våken kan man gjøre masse sosialt, værre når ungen har kolikk, vanskelig å få til å sovne, henger på puppen hele tiden, masse nattevåk. Altså jeg hadde myyyye bedre tid til å bake og vaske når de ble eldre og sov til fast tid og en stund i strekk og kunne leke for seg selv, enn når de var små og krevde masse hele tiden.