Hvor flinke er deres samboere til å bidra i hjemmet deres? Og med barnet/ barna??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ups. Postet litt fort. Sambo er den som tar kjøkkenet og ting utenfor huset. Vi holder på å bygge litt utenfor, så er egentlig ganske greit fordelt. For da får jeg det stort sett som jeg vil inne.tror han gleder seg til lille blir litt større og kan uttrykke seg mer og bli litt mer mobil.
![]()
Vi gjør det på samme måten. Vi driver og restaurerer en gammel gård og det er mye jobb! Øystein bygger og tar seg av alt ute og jeg tar meg av husvask ol. Han må noen ganger hjelpe til, men trenger det sjeldent . Han er flink med William når han er hjemme, syntes han er blitt bedre nå når han er blitt litt større . Blir nok mer kjekt når han kan få mer respons og blir mer mobil jaUps. Postet litt fort. Sambo er den som tar kjøkkenet og ting utenfor huset. Vi holder på å bygge litt utenfor, så er egentlig ganske greit fordelt. For da får jeg det stort sett som jeg vil inne.tror han gleder seg til lille blir litt større og kan uttrykke seg mer og bli litt mer mobil.
![]()