Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med at du refererer til en sak i dagbladet. Synes de skal få bruke pengene sine sånn de vil, men allikevel har generasjonen over meg pensjonsavtaler jeg bare kan drømme om! Så ja, jeg "forventer" å arve noe av mine foreldre. Men det er fordi de sitter svært godt i det for øyeblikket. Det er dermed ikke sagt at de ikke har jobber hardt for det. Vi vet jo at boligmarkedet for eksempel er svært tøft for unge i dag, og da synes jeg foreldre som har mulighet bør hjelpe til og ikke "sløse" bort arven.
Det er ærlig talt noe jeg aldri har tenkt på. Er jo en del eiendeler jeg så klart kunne tenkt meg, affeksjonsverdi og slikt, syns det er fint å ha ting som har vært i familien, har en historie, eller bare er gammelt og sjarmerende.
Å mene at ikke man skal kunne bruke egne ressurser som man vil, for at det skal være noe til ungene når man dør, må da være det mest egoistiske jeg har hørt (sånn fra ungene sin side). Trenger jo ikke sløse bort bare for å ikke etterlate noe til dem, men lev slik at man selv har det bra.