Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei tror ikke det er så vanligDet er vel normalt å bli enige om hvor mye en kjøper til hverandre?
Om noen har et barn og noen flere, så jevner jo dette seg ofte ut etterhvert også.
Vi handler f.eks for ca.400,- til hvert tante/onkelbarn. Det er en sum vi har blitt enige om. Så ligger det på samme sum til våre søsken og foreldrene våre.
Er det ikke? Så rart... alle jeg kjenner avtaler hva de skal gi til hverandre.. det blir jo bare avtalt en gang på en måte, og så er det sånn videre..Nei tror ikke det er så vanlig![]()
Få som gjør det av de jeg kjennerEr det ikke? Så rart... alle jeg kjenner avtaler hva de skal gi til hverandre.. det blir jo bare avtalt en gang på en måte, og så er det sånn videre..
Ja, det er tydelig at det ikke er alle som avtaler når jeg leser her inneFå som gjør det av de jeg kjenner
Få som gjør det av de jeg kjenner
Jeg kjenner ingen som gjør det. det ville vært helt utenkelig i vår familie. vi snakker ikke om penger.Er det ikke? Så rart... alle jeg kjenner avtaler hva de skal gi til hverandre.. det blir jo bare avtalt en gang på en måte, og så er det sånn videre..
Aldri hørt om at man gjør det.Det er vel normalt å bli enige om hvor mye en kjøper til hverandre?
Om noen har et barn og noen flere, så jevner jo dette seg ofte ut etterhvert også.
Vi handler f.eks for ca.400,- til hvert tante/onkelbarn. Det er en sum vi har blitt enige om. Så ligger det på samme sum til våre søsken og foreldrene våre.