Forumet er blitt viktigere

Novbaby

Her igjen..
Novemberskattene 2014 <3
Enn facebook for tiden, noe som er litt rart. Første jeg sjekker om mårran og det siste om kvelden og er innom flere ganger om dagen :-) Har kanskje noe med at jeg er åpen her og ikke der ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er ca like mye på facebook og forumet, men er jo forumet jeg er mest aktiv på i form av skriving da ; ) Her er det jo mange andre i samme situasjoner som oss, samt masse annet spennende å skrive om og følge med på inne på generelt osv ;)

Enn facebook for tiden, noe som er litt rart. Første jeg sjekker om mårran og det siste om kvelden og er innom flere ganger om dagen :-) Har kanskje noe med at jeg er åpen her og ikke der ;-)

Samme her :-) Facebook er jeg ikke noe aktiv på i utgangspkt så varierende å ofte jeg er der, men her er det flere ganger om dagen :-)

Vil jo rope ut at man er gravid, men ikke på fb :-)

Er noe med det altså :) er så frista på å fortelle til alle.. Dritt å måtte vente

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi kun jo ha sagt det, er 15+0, men vil gjerne vente til etter oul. Rykte har jo begynt å gått, så sier ja hvis noen spør og alle de nærmeste vet det :-)

Vi kun jo ha sagt det, er 15+0, men vil gjerne vente til etter oul. Rykte har jo begynt å gått, så sier ja hvis noen spør og alle de nærmeste vet det :)

Familien, noen FÅ nærme venner og et par på jobben vet det her. Blir jeg spurt må jeg vel lyve :/ Men ikke så mye mage å vise til så tror ikke det blir så veldig mistenkt heller

Familien, noen FÅ nærme venner og et par på jobben vet det her. Blir jeg spurt må jeg vel lyve :/ Men ikke så mye mage å vise til så tror ikke det blir så veldig mistenkt heller

Kommet langt nå da??

Kommet langt nå da??

13+4 :) Håper nesten litt at magen popper frem så vi ikke har noe valg men.. har bakoverbøyd lvmor så kan jo ta sin tid det

Hehe, er lov å håpe, her er magen på god tur, så her er det vanskelig å skjule no. Men sier ja, hvis noen spør da :-)

Samme her:) heh

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe, er lov å håpe, her er magen på god tur, så her er det vanskelig å skjule no. Men sier ja, hvis noen spør da :)

Får bare vente og se hva so skjer.. Men vanskelig å holde det for meg selv :) De viktigste vet det jo selvsagt men blir så koselig når det er offentlig synes jeg :)

Det blir det :-) og kan begynne å shoppe til miraklet :-)

Samme her :) Er mer her inne enn på facebook.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er jo mere koselig her inne og man får ut sin daglig dose babytalk :-)

Er nye mer her enn på Facebook. Mindre reklame, koselige tema og samtaler og mange flere hyggelige mennesker :)

Ja blir til at eg bruker mykje meir tid her inne enn på face. Går innpå når eg tar fram dataen om morningen og har fana liggande heile dagen så eg kan ta den fram litt av å til :)

Samme her, liker å se hvordan det går med dere alle :-)

Back
Topp