Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enn facebook for tiden, noe som er litt rart. Første jeg sjekker om mårran og det siste om kvelden og er innom flere ganger om dagenHar kanskje noe med at jeg er åpen her og ikke der ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Samme herFacebook er jeg ikke noe aktiv på i utgangspkt så varierende å ofte jeg er der, men her er det flere ganger om dagen
![]()
Er noe med det altsåVil jo rope ut at man er gravid, men ikke på fb
Er noe med det altsåer så frista på å fortelle til alle.. Dritt å måtte vente
Sent from my iPhone using BV Forum
Familien, noen FÅ nærme venner og et par på jobben vet det her. Blir jeg spurt må jeg vel lyve :/ Men ikke så mye mage å vise til så tror ikke det blir så veldig mistenkt hellerVi kun jo ha sagt det, er 15+0, men vil gjerne vente til etter oul. Rykte har jo begynt å gått, så sier ja hvis noen spør og alle de nærmeste vet det
Familien, noen FÅ nærme venner og et par på jobben vet det her. Blir jeg spurt må jeg vel lyve :/ Men ikke så mye mage å vise til så tror ikke det blir så veldig mistenkt heller
13+4Kommet langt nå da??
Får bare vente og se hva so skjer.. Men vanskelig å holde det for meg selvHehe, er lov å håpe, her er magen på god tur, så her er det vanskelig å skjule no. Men sier ja, hvis noen spør da