Fortvilet

En tråd i 'Juli 2017' startet av NurketVårt<3, 15 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Pedal Gift med forumet

Syns det veldig rart at vedkommende gir deg svar på en prøve på telefonen uten å kunne svare noe mer... Tror ikke det er normal praksis... Krysser fingre for at hun hadde surret det til og at legen kan gi deg et positivt svar i morgen!
    Stor klem til deg, og som andre har sagt: ring selv i morgen så slipper du sitte ved telefonen å vente.

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  2. Beths Elsker forumet Augustmødrene 2014

Det var uproft av henne og jeg hadde ikke stolt på svaret. Håper du får et mye bedre svar veldig snart.

• Liker Liker x 1
  3. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Fått noe mer svar?
    Tror ikke noe på at det kan være riktig.. Hun må ha lest på feil sted :O

• Liker Liker x 1
  4. NurketVårt<3 Betatt av forumet

HUN HADDE LEST AV REFERANSE VERDIEN!! Mine er helt tipp topp på 181000!!!!!!! <3 jeg gråter av lykke!!!!

• Liker Liker x 15
    • Hjertelig Hjertelig x 9
  5. Tust Elsker forumet

Så bra!!!!:):):) da kan du endelig ta helg med lykkerus[emoji173][emoji173]

• Liker Liker x 1
  6. Vilese Forelsket i forumet

Så bra!!! Dette var en stor blemme fra hennes side!! Virkelig virkelig ille!!! Men utrolig glad for at det ordnet seg! Nå kan du puste lettet ut [emoji4] [emoji173]

• Liker Liker x 1
  7. NurketVårt<3 Betatt av forumet

Ja også tidlig UL på mandag <3<3<3 som jeg gleder meg skikkelig til nå!!!

• Liker Liker x 2
  8. Penelope Flørter med forumet

Fy fader, så sint jeg blir! Går jo ikke an å gi pasienter svar på noe man ikke har greie på! Er selvfølgelig kjempeglad på fine vegne, men fy søren hun skulle fått høre det av meg!

• Liker Liker x 2
  9. Pedal Gift med forumet

Så fantastisk!!
    Men må si at hun burde få en liten dask på lanken for å si til deg i går at den var 5... Merker det provoserer litt.

Uansett, gratulerer igjen :dance018

• Liker Liker x 1
  10. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Var egentlig det jeg tenkte meg [emoji14]
    Hun bør jo ikke lese det opp om hun ikke vet... Herregud. For ei blemme av henne. Får håpe hun lærer til neste gang i alle fall..!!

• Liker Liker x 1
  11. Snorkfrøkna_90 Elsker forumet Mailykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Det var godt å høre :) Ikke akkurat gøy å få en sånn beskjed uten noe mer info.

• Liker Liker x 1
  12. NurketVårt<3 Betatt av forumet

TRO MEG hadde det vært hu samme jeg snakket med i dag hadde hu fått vite det at det skremte livet av meg! Å det sa jeg også til hun jeg snakket meg i dag som hadde peiling! Hun skjønte godt hvor redd jeg var når jeg fikk høre det resultatet! Jeg hylgråt av lykke når hun sa hva tallene mine var å jeg tror jeg sa tusen takk sånn hundre ganger <3

• Liker Liker x 1
  13. Lykketreff Gift med forumet

Så bra du fikk snakke med noen som skjønte hva hun leste! Nå kan du puste ut og ta helg :)

• Liker Liker x 1
  14. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Å herlighet!!! For en lykke, og for en diger tabbe av hun i tlf!! Bør ikke utale seg om ting de ikke kan noe med :eek: HURRA :D

• Liker Liker x 1
  15. Isa28 Glad i forumet

Hjelpe meg for en lettelse! Hurra :D:D:D

• Liker Liker x 1
  16. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Gode nyheter!!:)
    Men herregud så skremmende at slike beskjeder kan bli gitt!!:(

• Liker Liker x 1
  17. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Heeelt fantastisk:love7

• Liker Liker x 1
  18. NurketVårt<3 Betatt av forumet

Ja men nå har jeg lært at jeg skal vente til legen har fått sett resultatene i hvertfall ! Men nå er det full lykke over at krabaten fortsatt er der inne <3 å det var godt å kunne slappe av i kroppen igjen!! <3

19. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Ja det skjønner jeg :Heartred Veldig glad på dine vegner!

• Liker Liker x 1
  20. Gledeståre Gift med forumet Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Huuuurrrraaaaaaa!

Fikk så vondt av deg!

Herlighet, hun dama skulle visst hvor bekymret du har vært!!

Man skal virkelig passe seg for hva man sier til gravide damer, og I ALLE FALL når man jobber i helsevesenet!!!

Det blir tidenes fineste ul på deg da mandag :happy:.

• Liker Liker x 1

Del denne siden