Fortvilet

Syns det veldig rart at vedkommende gir deg svar på en prøve på telefonen uten å kunne svare noe mer... Tror ikke det er normal praksis... Krysser fingre for at hun hadde surret det til og at legen kan gi deg et positivt svar i morgen!
Stor klem til deg, og som andre har sagt: ring selv i morgen så slipper du sitte ved telefonen å vente.
 
Det var uproft av henne og jeg hadde ikke stolt på svaret. Håper du får et mye bedre svar veldig snart.
 
Fått noe mer svar?
Tror ikke noe på at det kan være riktig.. Hun må ha lest på feil sted :O
 
HUN HADDE LEST AV REFERANSE VERDIEN!! Mine er helt tipp topp på 181000!!!!!!! <3 jeg gråter av lykke!!!!
Fy fader, så sint jeg blir! Går jo ikke an å gi pasienter svar på noe man ikke har greie på! Er selvfølgelig kjempeglad på fine vegne, men fy søren hun skulle fått høre det av meg!
 
HUN HADDE LEST AV REFERANSE VERDIEN!! Mine er helt tipp topp på 181000!!!!!!! <3 jeg gråter av lykke!!!!
Var egentlig det jeg tenkte meg [emoji14]
Hun bør jo ikke lese det opp om hun ikke vet... Herregud. For ei blemme av henne. Får håpe hun lærer til neste gang i alle fall..!!
 
Det var godt å høre :) Ikke akkurat gøy å få en sånn beskjed uten noe mer info.
 
Fy fader, så sint jeg blir! Går jo ikke an å gi pasienter svar på noe man ikke har greie på! Er selvfølgelig kjempeglad på fine vegne, men fy søren hun skulle fått høre det av meg!

TRO MEG hadde det vært hu samme jeg snakket med i dag hadde hu fått vite det at det skremte livet av meg! Å det sa jeg også til hun jeg snakket meg i dag som hadde peiling! Hun skjønte godt hvor redd jeg var når jeg fikk høre det resultatet! Jeg hylgråt av lykke når hun sa hva tallene mine var å jeg tror jeg sa tusen takk sånn hundre ganger <3
 
Gode nyheter!!:)
Men herregud så skremmende at slike beskjeder kan bli gitt!!:(

Ja men nå har jeg lært at jeg skal vente til legen har fått sett resultatene i hvertfall ! Men nå er det full lykke over at krabaten fortsatt er der inne <3 å det var godt å kunne slappe av i kroppen igjen!! <3
 
Ja men nå har jeg lært at jeg skal vente til legen har fått sett resultatene i hvertfall ! Men nå er det full lykke over at krabaten fortsatt er der inne <3 å det var godt å kunne slappe av i kroppen igjen!! <3
Ja det skjønner jeg :Heartred Veldig glad på dine vegner!
 
HUN HADDE LEST AV REFERANSE VERDIEN!! Mine er helt tipp topp på 181000!!!!!!! <3 jeg gråter av lykke!!!!

Huuuurrrraaaaaaa!

Fikk så vondt av deg!

Herlighet, hun dama skulle visst hvor bekymret du har vært!!

Man skal virkelig passe seg for hva man sier til gravide damer, og I ALLE FALL når man jobber i helsevesenet!!!

Det blir tidenes fineste ul på deg da mandag :happy:.
 
Back
Topp