Fortsetter du å teste?

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Ja fortsetter du å teste etter at du har fått positiv test?

Jeg testa med billigstrimmel i dag og den var fortsatt like svak som i går.
 
Ja.. I dag var strekene like sterke :)
 
Gah.. Har igjen 4 tester tror jeg så tester til jeg er tom.

El testen jeg tok i går var derimot bra sterk.

Men jeg er bare 12 dpo da.. Har ikm mandag.
 
Har testet 5 ganger siden siden lørdag, 3 strimler og 2 digitale, har fortsatt tester liggende ;)
 
Hvis du tester hver 2-3 dag så skal de bli sterkere :) hcg dobler seg hver 2-3 dag så sikkert derfor den er lik som i går.

Jeg har bare testet 1 gang, men har 5 tester igjen som ganske sikkert blir brukt :)
 
Hvis du tester hver 2-3 dag så skal de bli sterkere :) hcg dobler seg hver 2-3 dag så sikkert derfor den er lik som i går.

Jeg har bare testet 1 gang, men har 5 tester igjen som ganske sikkert blir brukt :)
Alt jeg skal bekymre meg for.. Lager problemer av ingenting..

Takk for svar alle sammen :)
 
Har bare testet en gang! Og der var det klare tydelige streker ganske raskt. Så tror ikke det blir flere tester her :)
 
Det tar gjerne noen dager før testen blir synlig sterkere :) Så ville ikke bekymret meg om jeg var deg :)
 
Å jada. Jeg testet søndag, mandag, tirsdag og onsdag. De tre første dagene med billigstrimmel og med digital på onsdagen. Nå er vi ikke hjemme i påsken. Men har en CB igjen hjemme, så kommer nok til å ta den når vi kommer hjem igjen på mandag/tirsdag.
 
*plystre plystre* var innom vaktapoteket nå for å hente ut en resept for ene barnet nå og vips ble det med en doc morris gett
 
Tok den nå (jada, teit når det ikke er på morgenurin, men måtte bare). Den var mer positiv enn de BT jeg har tatt, men fortsatt svak.. IKM i morgen, får ta en ny da..
 
Back
Topp