Fortsetter du å teste?

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Ja fortsetter du å teste etter at du har fått positiv test?

Jeg testa med billigstrimmel i dag og den var fortsatt like svak som i går.

Superlilje

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Ja.. I dag var strekene like sterke :)

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Gah.. Har igjen 4 tester tror jeg så tester til jeg er tom.

El testen jeg tok i går var derimot bra sterk.

Men jeg er bare 12 dpo da.. Har ikm mandag.

Amelia Bedelia

Elsker forumet
Har testet 5 ganger siden siden lørdag, 3 strimler og 2 digitale, har fortsatt tester liggende ;)

LykkeligeH

Elsker forumet
Hvis du tester hver 2-3 dag så skal de bli sterkere :) hcg dobler seg hver 2-3 dag så sikkert derfor den er lik som i går.

Jeg har bare testet 1 gang, men har 5 tester igjen som ganske sikkert blir brukt :)

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Hvis du tester hver 2-3 dag så skal de bli sterkere :) hcg dobler seg hver 2-3 dag så sikkert derfor den er lik som i går.

Jeg har bare testet 1 gang, men har 5 tester igjen som ganske sikkert blir brukt :)
Alt jeg skal bekymre meg for.. Lager problemer av ingenting..

Takk for svar alle sammen :)

~lilletrille~

Forelsket i forumet
Har bare testet en gang! Og der var det klare tydelige streker ganske raskt. Så tror ikke det blir flere tester her :)

Superlilje

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Det tar gjerne noen dager før testen blir synlig sterkere :) Så ville ikke bekymret meg om jeg var deg :)

Hildus

Glad i forumet
Å jada. Jeg testet søndag, mandag, tirsdag og onsdag. De tre første dagene med billigstrimmel og med digital på onsdagen. Nå er vi ikke hjemme i påsken. Men har en CB igjen hjemme, så kommer nok til å ta den når vi kommer hjem igjen på mandag/tirsdag.

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
*plystre plystre* var innom vaktapoteket nå for å hente ut en resept for ene barnet nå og vips ble det med en doc morris gett

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Tok den nå (jada, teit når det ikke er på morgenurin, men måtte bare). Den var mer positiv enn de BT jeg har tatt, men fortsatt svak.. IKM i morgen, får ta en ny da..

Topp