Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gir meg når jeg er tom for testerTester litt til, vet ikke helt når jeg skal gi meg jeg.
Litt derfor jeg også testerJa, er så redd for at den skal bli svak. Så liker å se at den blir sterkere! Må det for å roe meg selv litt
Det er så deilig når den blir positivSiden jeg har igjen noen tester, tok jeg en i helga som var veldig positiv.
Har igjen en tidligtest og en cb ukeindikator, får se om jeg bruker dem etterhvert også.![]()

Det er så deilig når den blir positivselv om det er nr 4, 5 eller 6 positive test!
Jeg forventer liksom at den plutselig skal være negativ og at det har vært noe feil med alle de tidligere testene![]()

Jeg har testet nesten hver dag siden positiv test (11 dpo, er nå 20dpo). En blanding av å forstå at det faktisk er sant, roe bekymringer, og gleden av å se babystrek. Legger med dagens test, 5+0![]()

Vis vedlegget 314064
Nå er den jo snart like sterk som kontrollstrekenhar du tatt digital også?
her er min i dag sammenlignet med for 2 dager siden, så er fin stigning her17 dpo i dag
tror jeg prøver meg på den siste digitale i helgen

Heldigvis tul 21. desember, har så veldig behov for å se et hjerte som slår!