Fortsetter dere å teste?

Hmm1987

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Selv etter godt positiv test?

Jeg har så mange tester og så har testet sikkert 7-8 ganger etter første positive test forrige tirsdag.

Syns det er gøy å se stigningen, og har en digital igjen som jeg nok tar litt slutt og håper på 3+ :D

Nei, vet jeg er gravid siden jeg aldri er forsinket med mensen. ;)

Tester litt til, vet ikke helt når jeg skal gi meg jeg.

Ja, er så redd for at den skal bli svak. Så liker å se at den blir sterkere! Må det for å roe meg selv litt

Siden jeg har igjen noen tester, tok jeg en i helga som var veldig positiv. :joyful:
Har igjen en tidligtest og en cb ukeindikator, får se om jeg bruker dem etterhvert også. :hilarious:

Tester litt til, vet ikke helt når jeg skal gi meg jeg.
Jeg gir meg når jeg er tom for tester :D

Men har vel 5 Babyplan staver og en digital så er vel noen dager til med testing.

Ja, er så redd for at den skal bli svak. Så liker å se at den blir sterkere! Må det for å roe meg selv litt
Litt derfor jeg også tester :)

godt og se at det øker i styrke!

Siden jeg har igjen noen tester, tok jeg en i helga som var veldig positiv. :joyful:
Har igjen en tidligtest og en cb ukeindikator, får se om jeg bruker dem etterhvert også. :hilarious:
Det er så deilig når den blir positiv :D selv om det er nr 4, 5 eller 6 positive test!
Jeg forventer liksom at den plutselig skal være negativ og at det har vært noe feil med alle de tidligere testene :joyful:

Det er så deilig når den blir positiv :D selv om det er nr 4, 5 eller 6 positive test!
Jeg forventer liksom at den plutselig skal være negativ og at det har vært noe feil med alle de tidligere testene :joyful:

Ja, helt enig! :joyful:
Nå har jeg tatt blodprøve også, men det er noe med å se det svart på hvitt. :hilarious:

Jeg tok kun en test, den var jo positiv og viste 2-3 uker, så følte ikke behovet for å teste mer:)

Positiv test igår, tenker at vi tester imorgen og kanskje om to dager igjen. har tre tester liggende, en strimmeltest og to digitale!

4+4 i dag.
Testet fredag og syntes liksom ikke streken var blitt sååå mye sterkere. Så testet i dag, og nå et den sterk! :D Tester neste gang med ukesindikator - vil også ha 3+.

Jeg hadde kun tatt digitale da jeg fant ut, og der forsvinner det jo etter et døgn! Så tok en strimmeltest i går bare for å ha en positiv test å vise venninner når jeg ringer for å fortelle :joyful:

Jeg har ikke testet siden lørdag.

De første dagene var det helt surrealistisk. Jeg tenkte stadig vekk at jeg har mistolket testene, jeg har fortalt dette til kjæresten og ei venninne, men det er jo bare tull, mensen kommer sikkert som vanlig. Så både 11 og 12 DPO måtte jeg teste på nytt, bare for å roe meg litt ned.

Nå er jeg over IKM (hele 4+1!;)), og merker litt symptomer. Så jeg håper ikke jeg kommer til å føle for å teste mer.

Jeg har testet nesten hver dag siden positiv test (11 dpo, er nå 20dpo). En blanding av å forstå at det faktisk er sant, roe bekymringer, og gleden av å se babystrek. Legger med dagens test, 5+0:Heartred

Vedlegg

• Snapchat-59923972.jpg
    Snapchat-59923972.jpg
    22,2 KB · Visninger: 20
Jeg har testet nesten hver dag siden positiv test (11 dpo, er nå 20dpo). En blanding av å forstå at det faktisk er sant, roe bekymringer, og gleden av å se babystrek. Legger med dagens test, 5+0:Heartred
60083BDC-9637-4E44-AF34-BDE6B7DE639B.jpeg
Nå er den jo snart like sterk som kontrollstreken :) har du tatt digital også?

her er min i dag sammenlignet med for 2 dager siden, så er fin stigning her :) 17 dpo i dag

tror jeg prøver meg på den siste digitale i helgen

Vis vedlegget 314064
Nå er den jo snart like sterk som kontrollstreken :) har du tatt digital også?

her er min i dag sammenlignet med for 2 dager siden, så er fin stigning her :) 17 dpo i dag

tror jeg prøver meg på den siste digitale i helgen

Ja, tok en digital 16 dpo som viste 2-3 :love017

Så fin stigning! Lyst å ta en digital til etterhvert, bare for å få se 3+ :angelic: Heldigvis tul 21. desember, har så veldig behov for å se et hjerte som slår!

Hvorfor higer man etter 3+? Testen vises jo bare i ca 24 timer?

Back
Topp