Fortsetter dere å teste?

Jeg testet 3 ganger etter første svake positive på fredag, det var godt å se streken bli sterkere. Men jeg tror ikke jeg skal teste mer nå, for jeg har lest mange innlegg i det siste hvor mange uroer seg veldig over svak stigning eller at testene har blitt svakere.

Etter en MA og en kjemisk, så er jeg nervøs nok fra før, og jeg tror ikke jeg egentlig hadde blitt så mye mindre nervøs av den konstante testingen egentlig. Så jeg skal prøve å slappe av og nyte dagene, og heller ta en TUL i januar/februar.

Jeg fikk aldri det behovet jeg, men jeg merker at mange her inne er mer gira enn meg da. Jeg har jo aldri opplevd å miste eller få positiv test tidligere..

Selv etter godt positiv test?

Jeg har så mange tester og så har testet sikkert 7-8 ganger etter første positive test forrige tirsdag.

Syns det er gøy å se stigningen, og har en digital igjen som jeg nok tar litt slutt og håper på 3+ :D

Testa _masse_ med førstemann, og tok digital så jeg fekk 3+ og fikk bekrefta at hcg steig. Denne gangen har jeg ikke samme behovet. Testa svakt med strimmel, og så digital noen dager seinere. Skal snart på tidlig ul då, så får uansett vite hvordan det ligger ann.

Har ikke testet igjen etter første testen som viste 2-3 uker. Vurderer å ta en ny en nå snart bare for å se.
Forrige gang var jeg helt teste-freak - jeg demonterte til og med testen for å se på strekene inni, haha:rolleyes:
Tar det litt mer med ro denne gangen.

Testet hver dag frem til i går (4+3), der jeg ble litt stresset for jeg syntes morgentesten nesten var bittelitt svakere enn kvelden før. Har derfor gitt meg selv testestopp frem til starten av neste uke. Har med to digitale og tenkte å prøve å få 3+ rundt nyttårsaften. Hvis jeg mister vil jeg heller vite det med sikkerhet enn å leve i usikkerhet fordi testen er bittelitt svakere. Håper ikke jeg mister da, hadde kjemisk forrige syklus, så syns det hadde vært hyggelig om det gikk hele veien nå ☺️

Dere som har testet lenge med babyplan. Blir teststreken deres sterkere enn kontrollstreken når dere nærmer dere fem uker? Eller er det vanskelig å se stigning så sent?

Legger ved den siste testen jeg har tatt. Syns i hvert fall strekene er fine ❤️

Vedlegg

• 476A7A3E-A4F0-42B8-8F79-93F19FD2D7F2.jpeg
    476A7A3E-A4F0-42B8-8F79-93F19FD2D7F2.jpeg
    20,1 KB · Visninger: 18
Testet hver dag frem til i går (4+3), der jeg ble litt stresset for jeg syntes morgentesten nesten var bittelitt svakere enn kvelden før. Har derfor gitt meg selv testestopp frem til starten av neste uke. Har med to digitale og tenkte å prøve å få 3+ rundt nyttårsaften. Hvis jeg mister vil jeg heller vite det med sikkerhet enn å leve i usikkerhet fordi testen er bittelitt svakere. Håper ikke jeg mister da, hadde kjemisk forrige syklus, så syns det hadde vært hyggelig om det gikk hele veien nå ☺️

Dere som har testet lenge med babyplan. Blir teststreken deres sterkere enn kontrollstreken når dere nærmer dere fem uker? Eller er det vanskelig å se stigning så sent?

Legger ved den siste testen jeg har tatt. Syns i hvert fall strekene er fine ❤️

Fin og sterk strek :) da jeg hadde kjemisk i oktober ble aldri strekene mine i nærheten av den testen der.
Men denne runden hadde jeg en såpass sterk strek som du har der, på julaften. Da jeg var 4+6

Jeg testa mye til jeg så 3+, men noen få etter. I dag tidlig tok jeg en, men det var fordi jeg drømte at jeg fikk negativ test i natt.
Lettere nervøs så måtte jeg bare.

Jeg brukte den andre digitaltesten en uke etter den første, da fikk jeg 3+, men så har jeg ikke testet noe mer.

Testet til jeg var tom for tester (5 stk) iom at jeg forhåpentligvis ikke vil få bruk for de uansett :)

Testet seinest i går, og er 17 dager siden første positive test. Nå kommer teststreken før fuktigheten rekker opp til kontrollstreken, så det er jo veldig bra.

Fikk 1-2 for noen dager siden. Er 5+4, så skal ta en siste digital neste uke. Håper å se 3+ :)

Back
Topp