Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville jeg ha gjort også.
Jeg stakk bare innom legekontoret og tok blodprøver uten å være innom legen. Hadde bare snakket med helsesekretærene der før jeg kom [emoji4]
Lykke til [emoji173][emoji8]
Så kjedelig da [emoji53]Sure grettne damer hær å ingen blodprøver uten at lege har bestilt det. Men ska ring når de åpne i morra.
Hvordan hCG stiger vil jeg tro er individuelt som med alt annet. De der ukeindikator-testene har jeg inntrykk av at lager mer uro enn noe annet. Forrige termingruppen min var det flere som på død og liv måtte teste for å se at de kom på 3+, de av dem som ikke fikk 3+ når de forventet det ble såklart bekymret-akkurat slik som du opplever dette nå, men jeg er 99% sikker på at alle hadde normale svangerskap og fikk sine skjønne barn <3
Så lenge man har fått en pos. test så er man gravid inntil det motsatte er bevist tenker jeg, og så lar man det være opp til kyndig helsepersonell om man burde teste stigning i hCG ut i fra om man har symptomer som tilsier det, ikke pga en overpriset CB ukeindikatortest som ikke tar høyde for individuelle forskjeller![]()
Så kjedelig da [emoji53]
De damene der jeg går har alltid vært kjempe hyggelige og hjelpsomme heldigvis.
Krysser fingrene for at det ordner seg for deg i dag [emoji8]
Så bra [emoji5]Traff på en av de hygglige å vente på telefon fra hu for hu skull snakk me legen.
Tusen takk <3
Så bra [emoji5]
Ordnet det seg?
Jeg hadde en HCG på 370 nåe jeg var over 5 uker, tok HCg prøver hos legen pga lav stigning på hjemmetester.
Som nevnt tidligere økte min sakte, 300-370 på 4 dager første prøve 5+1 andre 5+5.
Men hadde ingen blødninger og ble sendt på ul, der var det en baby som vokste og trivdes og er nå blitt 6 mnd![]()
Ventetiden kan være lang ja.. Trengte heldigvis bare vente 4 dager på første prøve (pga helg). Og 1 dag på andre.Da har æ vært å tatt blodprøver. Harvlegetime på onsdag å regner med å ta ny da. Å så kommer vel svaret først neste uke. Så det hær blir ei lang uke.
Ventetiden kan være lang ja.. Trengte heldigvis bare vente 4 dager på første prøve (pga helg). Og 1 dag på andre.
Fortsatt lykke til [emoji8]
Håpe det ordner seg [emoji173]Tusen takk.
Ska hør på onsdag når æ har time om når prøven e klar. Spent på om æ får ul å. Vist ikke tar vi privat. Men vil vent te neste uke me det så æ e minst uke 6
Sender deg en god klem og ønsker deg lykke til i morgen [emoji173]Ikke lenge igjen te legetimen i morra kl 10.10. Krysse fingran på at svaret på hcg blidprøven e komme tebake å e på et bra tall å at æ blir henvist te ul. For tørr ikke å tru at det hær går veien. Ikke turt å ta flere testa for e redd for å skrem mæ sjøl enda mer. Å i morrest hadd æ litt farga utflod. Men ingen smerta.
Brystan e fortsatt øm å æ e litt svimmel når æ reise mæ. Å på handletur i dag va æ voldsomt sulten å kjøpt en dobbel cheese på McD å 1min etter æ spist den kom en enorm kvalme å æ brakk mæ hele veien gjennom butikken. Å æ si te kjæresten: enn å bli så gla for å vær kvalm da [emoji23]
Sender deg en god klem og ønsker deg lykke til i morgen [emoji173]