Fortsatt maserier?

Zazigai

Forelsket i forumet
Iløpet av kvelden har det blitt mye vondere enn det var før idag.. Tidligere idag hadde jeg skikkelige pauser mellom, mens nå er det konstant en slags verk spesielt i korsryggen, som bygger seg litt opp, gir seg, bygger seg opp igjen og er egentlig veldig vonde når det er som verst.. Kommer også ilag med "tak" rundt trusekanten og framme .. Tror dere at det er riene som er begynt? .. Ser ikke for meg at jeg skal få sovet inatt ..

Ring føden, mine maserier var helt like riene fra 0-3 cm. Hadde 3 cm åpning når jeg kom til sykehuset med 1,5-2 time(r) med riene. :)

Eg ville kontakta føden vertfall :).. Men da har du kanskje gjort allerede?! Korleis går da?.. :-)

Olala! Så spennende! Snart bebis :) lykke til!!

Lykke til!

Gøy, lykke til ☺ Hold oss oppdatert ☺

Sitter og venter, var stappfullt her idag.. Men det har dabba skikkelig av :/ var så godt med setevarmer i bilen ;) bygger seg opp når jeg beveger på meg, men setter jeg meg ned så stilner det.. Skikkelig irriterende etter nesten 12 timer med tidtaking og vondter :/

Kanskje de bare skal reise deg opp og gå litt ;)

Men spennende å se om det er noe på gang :)

Kjedeli da då, vertfall om de berre blir sittande å venta.. :/Eller må kjøra heim igjen!:p Men eni me Tullerusk, opp og gå litt!;) få da igang igjen.. Heheh..:-P

Ingen aktiv fødsel enda! Ca 2cm åpning, livmorhalsen (?) var veldig liten blitt, og hu kjente hodet på lille, men veeldig uregelmessige sammentrekninger, så hun mente det var trygt og sende oss hjem igjen .. Kunne velge å gå og trakke i butikker og håpe det tok seg opp, men etter kun 2 timer søvn i natt, så lengta eg heller hjem til senga enn salg på cubus ;)

Ingen aktiv fødsel enda! Ca 2cm åpning, livmorhalsen (?) var veldig liten blitt, og hu kjente hodet på lille, men veeldig uregelmessige sammentrekninger, så hun mente det var trygt og sende oss hjem igjen .. Kunne velge å gå og trakke i butikker og håpe det tok seg opp, men etter kun 2 timer søvn i natt, så lengta eg heller hjem til senga enn salg på cubus ;)

Heh.. Kan ikkje skjønna at du ikkje vil på shopping?!.. :o :p men spennande at da e nåke på g då vertfall!:) du får såva litt i bilen me setevarmaren på full spiker!;)

Back
Topp