Fortsatt kvalm, 19+6

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Flere? :( heldigvis ikke hver dag, men kanskje annenhver. Holdt på å kaste opp i morges igjen. Er 20 uker i morgen. Betyr det at det ikke går over?

Det nekter jeg å tro.

Jeg ligger noen uker bak deg, men klamrer meg til troen på at det gir seg når som helst.
Ja, har bare hørt at hvis det ikke gir seg da, så gir det seg ikke.

Men lov å håpe :)

• Liker
Reactions: Io
Stakkars deg, den kvalmen er virkelig siste sort altså!! :( Var selv ekstremt kvalm til uke 16-17. Nå (17+6) er den heldigvia borte. Håper og krysser fingrene for at du snart slipper helt! ❤️ Og ikke midt håpet om at den skal forsvinne, det tror jeg nok at den gjør! ❤️

Huff det er så kjipt med dårlig form.:( håper virkelig at du plutselig kvikner til!:)

Her har former vært stigende siden 15 uker ca. Nå er jeg aldri kvalm eller dårlig! Bank i bordet.:) er kun trøttere enn vanlig. Jeg jobber 100% og det går supert. Tilogmed bekkenet har blitt bedre enn det var ei stund.

Ja, er heldigvis ikke helt hemmende. Men flaut når en står i butikken og brekker seg :p !! Huff

Du er nok ikkje aleine. Når og om den forsvinn er ikkje lett å seie, men gode sjansa for at den avtar etterkvart.

Her er det forsatt like ille, og og er snart i veke 20... I tidligare svangerskap har kvalmen min roa seg litt over halvveis, så satsa på det denne gangen og.

Jeg er akkurat like langt på vei som deg, og jeg hadde min siste kvalme dag på 7. Mai nå sliter jeg bare med hodepine halsbrann :P men håper kvalmen forsvinner for hos deg, for det er ikke noe koslig å gå rundt å ha det sånn :( <3

Mitt forje svangerskap var jeg kvalm og kastet opp til 7 mnd så ga det seg helt..håper selvfølgelig du slipper å gå så lenge, men det ga seg hvertall før 9 mnd.. Så er håp/ mulig å gå lenger enn "vanlig" ,men betyr ikke nødvendigvis at det kommer til å vare hele svangerskapet

Takk for fine ord :) !! Får håpe det går helt over da, merker jo at enkele ting trigger det. Så forsøker å unngå det.

17 uker i dag og må fortsatt gå på kvalmestillende, ellers kommer til og med vann opp. De sier jo at til og med ekstrem svangerskapskvalme skal slippe i uke 20, selv om flere er dårlige helt til fødsel. Så jeg håper fortsatt at det snur om 3 uker! Ellers tenker jeg at kvalmen i det minste er et livstegn :)

Jeg er nå 17+6 å spydde som en gris senest i går! :/
Hadde vært fin i 3 dager, å trodde kanskje jeg nå var kvitt kvalmen. Men desverre ikke... sist svangerskap kastet jeg opp og var kvalm til uke 38, da kom mini. Så frykter det verste denne gangen også.

Spyr enda hver morgen, er 18 uker idag.. :S Det er klart det KAN gi seg! Lever enda i håpet, selvom jeg fikk hyperemesis sist som varte helt til snuppa var ute :o

Jeg er 19+0 i dag og kaster enda opp enkelte dager! :( merker jeg er sliten av det nå!

Jeg er 19+0 i dag og kaster enda opp enkelte dager! :( merker jeg er sliten av det nå!

Kjenner meg godt igjen med deg anngeley. 19+0, mykje kvalme og kjenner det veldig på kreftene no. Håpar på nokre gode dager så eg kan få henta litt krefter og fått i meg godt med mat.

Kjenner meg godt igjen med deg anngeley. 19+0, mykje kvalme og kjenner det veldig på kreftene no. Håpar på nokre gode dager så eg kan få henta litt krefter og fått i meg godt med mat.

Jeg krysser fingrene for oss at vi snart kan slappe av uten kvalmen!

Back
Topp