Fortsatt hemmelig

Jellybelly

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Jeg er bare 10+4, så graviditeten er fremdeles hemmelig for alle andre. Nå er vi på hytta med "hele" slekta rundt oss, deilig varmt sommervær, så vi sitter samlet på en terrasse. Har allerede takket nei til et glass rosévin, men da sa jeg bare ungene ikke har lagt seg, og at jeg ikke drikker når de er oppe ( noe som er nesten helt sant likevel). Nå er ungene lagt, så jeg har ingen unnskyldning lenger. Men samboeren kom på noe lurt: jeg fyller munkholm i ei tom, vanlig øl-flaske. Da kan vel ingen mistenke noe? :D

Last edited:
kommer nok til å funke det trikset :) har vært på fest med ei som hadde fylt alkoholfri rødvin på vanlig vinflaske og INGEN skjønte noe :)

Jeg satt sist fest og hadde med meg alkoholfritt øl som jeg skjenket i glass... Ingen som reagerte! ;) men slikt "bytte" oppi en tom ølflaske er du nok ikke alene med å bruke! Kjør på sier jeg! ;) Som jeg leste i en bok; når du er blitt gravid er det bare å lyve med du er god til!! Du blir tilgitt når de skjønner/får vite hvorfor! :) ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Ja, sikkert et gammelt triks, men jeg har ikke gjort det før. Er så dårlig på å lyve. Funka heldigvis fint, selv om jeg ikke eier pokerfjes. Og de som evt. har hatt mistanke om at jeg er gravid, tror nok ikke det lenger nå. Ikke så lenge igjen før jeg kan dele nyheten nå da, heldigvis. Men det er vanskelig på hytta, for resten av familien har et litt annet alkoholforbruk enn samboeren og jeg. Vi drikker lite og sjelden begge to, så de synes sikkert vi er sære uansett.

Hvitvinsflaske med skru kork, fylt med eplemost :) Ingen merket noe, og for ei som var kvalm smakte eplemost mye bedre enn alkoholfri vin/øl :)

Hvitvinsflaske med skru kork, fylt med eplemost :) Ingen merket noe, og for ei som var kvalm smakte eplemost mye bedre enn alkoholfri vin/øl :)
Vi har bryllup om en mnd, så tusen takk for fine tips :) men problemet er at svigermor og flere av mine venner vet det allerede men ikke min familie... Så spørs det jo om det blir på tide å avsløre det for resten av selskapet likevel? Er da ikke mindre enn 16 uker på vei den dagen...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Vi har bryllup om en mnd, så tusen takk for fine tips :) men problemet er at svigermor og flere av mine venner vet det allerede men ikke min familie... Så spørs det jo om det blir på tide å avsløre det for resten av selskapet likevel? Er da ikke mindre enn 16 uker på vei den dagen...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Ja! Dere må jo fortelle det da :) har du sikkert fått mage også :) så koselig!

Back
Topp