Fortidlig vannavgang..

Masse lykke til:) jeg er akkurat uke 36 i dag og er ikke redd om baby kommer nå. Fødte tvillinger ni uker for tidlig for 4,5 år siden og det gikk og har gått veldig bra. Ei venninne av meg har født to barn i uke 36 og de var på sykehus tre dager før de dro hjem. Dette går nok veldig bra skal du se:)

Håper det starter av Seg selv da! :)
Uansett er du snart i mål, så hold ut de siste timene. Spis, sov og slapp av! :)

Ellers må jeg si at jeg er imponert over at du nå blir firebarnsmor!?! :)
Blir det fjerde jentene som kommer nå?
Jeg venter barn nummer tre, og er små nervøs for det... Hvordan var din fødsel nummer tre?
Kanskje ikke noe du vil tenke på nå. Hi hi! :)

Masse lykke til imorgen da! :)
Fødsel nummer 3 varte i 50 min og alt var helt topp. Har drømmefødsler bak meg med riestart så dette ødelegger liksom alt med vannavgang og igangsettelse:p hehe blir nokk noe anderledes her nå ja:) er 4 jenta som kommer så er veldig gla for det da dem sier jentene gjerne er mer utviklet:)

Fødsel nummer 3 varte i 50 min og alt var helt topp. Har drømmefødsler bak meg med riestart så dette ødelegger liksom alt med vannavgang og igangsettelse:p hehe blir nokk noe anderledes her nå ja:) er 4 jenta som kommer så er veldig gla for det da dem sier jentene gjerne er mer utviklet:)
Ja, jenter tåler visst mer av alt; både av alkoholpåvirkning i mors mage, og tiden som evt prematur.

Så etter to jenter er jeg spent på om lillebror tåler like mye.... Jeg har spist like mye snop med alle barna i magen, men spent på om gutten blir mer påvirket av det utenfor. Jentene har iallfall ikke blitt hyre av det. Hi hi!

Back
Topp