Fortidlig vannavgang..

Bruker47ma

Flørter med forumet
Er 36 uker i dag og vannet gikk halv 4 plutselig.. Innlagt nå på sykehus for å få antibiotika.. Har termin 29 april.. Noen som vet hvordan dette foreløpig og hvor lang tid det evt vil ta før de starter fødsel? Skal få antibiotika nå 6 ganger i ett døgn så bare vente å se på om noe skjer, vist ikke Så vil dem prøve å starte om det ikke skjer av seg selv, dette er hva de sa sist dem var innom men hvor lenge er det dem venter om ting ikke skjer? Og hva kan jeg forvente meg? Er innlagt til ungen er ut:/

Masse lykke til!
Tror det er litt forskjellig fra sykehus til sykehus, og fra situasjon til situasjon, men er vel 1-3 døgn før de setter igang. (?)

Har de ikke gitt deg så mye informasjon?

Oi! Følte du at noe var på gang?
Hadde du kynnere i forkant?

Jeg vet ikke noe om det her dessverre, men godt at du er i trygge hender iallfall!
Du får spørre om hva som skjer neste gang de stikker hodet inn.
Håper du og baby har det bra! :-)

Hun sa 1 -3 døgn før du satt igang om ikke det viste noe annet på prøver, så får bare være tålmodig:p hadde maserier i natt man var helt fin i dag og holdt på å sovne på sofaen da æ våkna te at æ trudde æ tissa på mæ:p hehe

Tusen takk, var forberedt på å gå over tiden og innstilt på mai månden men sånn blir det nå ikke:p er ennå litt usikker på om det har gått opp for meg hehe krysser fingrer for at det starter av Seg selv Iløpet av dagene så jeg slipper å bli satt igang:)

Oi, vi er neste like langt! Jeg har termin den 28. og det gikk opp for meg nå i uken at det kan jo faktisk skje når som helst nå. Men du er i gode hender, så håper du slipper å vente veldig lenge før du får møte det lille nurket. Masse lykke til! :)

Jeg har også termin 29. :) Lykke til!:)

Tusen takk, var forberedt på å gå over tiden og innstilt på mai månden men sånn blir det nå ikke:p er ennå litt usikker på om det har gått opp for meg hehe krysser fingrer for at det starter av Seg selv Iløpet av dagene så jeg slipper å bli satt igang:)
Hvordan går det med deg? :-)

Hvordan går det med deg? :)
Null fremgang:/ får vist ikke rier hehe får antibiotika intravenøst hver 4-time, frem til fødsel så blir jeg satt igang imorgen tidlig om det ikke skjer noe i natt.. Men lite som tegner på at det starter av seg selv... Gruer meg sinnsykt men håper det går bra og gleder meg til å være ferdig. Gruer meg nok mest siden jeg kunn er i uke 36 så da vet man aldri hvilken form babyen er i når hun kommer ut, og litt lengsel for mine 3 jenter hjemme som gleder seg fælt til å komme på besøk:) hehe snart i mål hvertfall:D

Null fremgang:/ får vist ikke rier hehe får antibiotika intravenøst hver 4-time, frem til fødsel så blir jeg satt igang imorgen tidlig om det ikke skjer noe i natt.. Men lite som tegner på at det starter av seg selv... Gruer meg sinnsykt men håper det går bra og gleder meg til å være ferdig. Gruer meg nok mest siden jeg kunn er i uke 36 så da vet man aldri hvilken form babyen er i når hun kommer ut, og litt lengsel for mine 3 jenter hjemme som gleder seg fælt til å komme på besøk:) hehe snart i mål hvertfall:D
Håper det starter av Seg selv da! :-)
Uansett er du snart i mål, så hold ut de siste timene. Spis, sov og slapp av! :-)

Ellers må jeg si at jeg er imponert over at du nå blir firebarnsmor!?! :-)
Blir det fjerde jentene som kommer nå?
Jeg venter barn nummer tre, og er små nervøs for det... Hvordan var din fødsel nummer tre?
Kanskje ikke noe du vil tenke på nå. Hi hi! :-)

Masse lykke til imorgen da! :-)

Back
Topp