Hvem har dere fortalt om graviditeten så langt? Når planlegger dere å fortelle flere? 
Bortsett fra forumet så vet én venninne. Mannen kommer hjem om 3 timer, får se om jeg får fortalt han før 2-åringen er lagt
Tenker jeg forteller søsteren min neste gang jeg ser henne. Skal treffe en annen venninne snart, hun kan også få vite
Ellers venter vi sikkert til vi har tatt privat UL, tenker det blir rundt uke 8.
Bortsett fra forumet så vet én venninne. Mannen kommer hjem om 3 timer, får se om jeg får fortalt han før 2-åringen er lagt

Tenker jeg forteller søsteren min neste gang jeg ser henne. Skal treffe en annen venninne snart, hun kan også få vite

Ellers venter vi sikkert til vi har tatt privat UL, tenker det blir rundt uke 8.

Så begynte han å snakke om å kjøpe bolig, men også at det kan hende det ikke går veien. Veldig praktisk han her 
Mamma vet har jo snakket med henne om alle frustrasjoner med denne prøvingen og hun har sikkert fortalt det til min søster og tantebarn for de bor alle samme. Resten skal vi vente med til vil har vært på OUL og tatt NIPT
Bortsett fra helsepersonell jeg har vært I kontakt med ang blodprøver og privat UL vel og merke. Nesten ingen rundt oss vet at vi har prøvd på nr tre, og har tatt det for gitt av vi stopper på to. Samtidig har jeg tidligere hatt enn MA samt en SA senest i april, så det er litt godt å bare holde på det selv. Vurderer om jeg må si i fra til mine nærmeste på jobb da jeg har risikofylt arbeid, og trekker meg litt bakerst i utageringssituasjoner allerede..
Men må nok fortelle dem før sommerferien. Også skal vi til svigermor, hun blir nok glad, hun er verdens mest positive menneske (og faktisk går an å snakke med)