Fortelle

Tror vi må fortelle det til barna snart, hun eldste syns det er rart at mamma ikke er på jobb og ligger mye på sofaen :depressed: har klart å skjerme de for oppkast da. Haha. Spent på om de klarer å holde på hemmeligheten eller om alle i bhg og skolen får vite det :hilarious: syns det er litt skummelt og dele det tidlig, har jo mistet noen ganger før.. men men o_O
Hvor gamle er de? Våre på 13 og 11år vet. De forteller ikke. De små vet ikke for de eier ikke filter enda

Hvis sjefen min spør på møtet vi skal ha idag, så forteller jeg - kan ikke lyve selv om jeg syns det er for tidlig å fortelle :) Er så oppblåst og har tettsittende genser på i dag, så mulig han spør. Trodde genseren var større, haha

Bestevenninna mi og sjefen vet. Venter 3 uker til med å fortelle foreldre og søsken(9+0) og deretter forteller vi nærme nære venner når vi møter dem :D (Forutsatt at alt har gått bra..)

Ingen som vet enda :p Vi har valgt å vente med å dele, til jeg får den jobben jeg er i. Men skal til første lege time til uken , så etter det skal jeg dele med mine foreldre og søsken:)

Back
Topp