Fortelle

erta

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sommerfuglene 2017
Har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle den gode nyheten når den tid kommer?
Jeg vil komme på noe gøy denne gangen, bare litt usikker på hva :) sist sendte vi rundt bilde av en bolle i en ovn :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
 
Har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle den gode nyheten når den tid kommer?
Jeg vil komme på noe gøy denne gangen, bare litt usikker på hva :) sist sendte vi rundt bilde av en bolle i en ovn :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
Jeg skal lage en liten filmsnutt den dagen vi skal på ultralyd og vise i bursdagen til jentungen med besteforeldre og oldeforeldre, tanter og onkler :) Der blir vel kanskje ikke den første ultralyden jeg filmer da den er vaginal, men den andre jeg tar hos den jordmora jeg skal gå til :D
 
Vi har allerede fortalt det til noen, da men når svigermor får vite det så er planen å prate med sønnen vår om det på forhånd også skal han få si det. Bare ser det for meg hvordan han litt blyg og glad sier "æ skal bli storebror" :) Han har lenge pratet om at han vil bli det, så. :)
 
Vi hadde planer om å finne en morsom måte å si det på, men jeg har allerede blitt avslørt.. Min svigermor og min mor ante ugler i mosen da jeg takket nei til kaffe og heller ville ha te. Hehe:) Normalt drikker jeg alt for mye kaffe!

Men sist gang pakket vi inn en smekke og en body i nøytrale farger og ga dem i gave:)
 
Vet ikke når og hvordan vi skal si det til familien. Men har to venninner vet det allerede pluss jeg sa ifra til sjefen min idag. vil at hun skulle være forberedt siden jeg er i ett høyrisikosvangerskap
 
Jeg skal kjøpe t skjorte til 3åringen der det står jeg skal bli storesøster :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Her ska jentungen mi ha på seg ei t-shirt som det står "eg ska bli storesøster" på :D hadde våre kjekt å samla heile gjengen og fortalt det til alle på ein gong. Sist sa me det til 1 og 1 person.

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Vi ble avslørt i går av min mor. Regner med det er flere som avslører oss i neste uke. Da skal vi på tur/festival med mange og de fleste skal drikke. Svigerinnen min vet at vi har vært prøvere så det blir nesten umulig å skjule det for henne.

Synses det er alt for tidlig at folk skal få vite det, men det er jo nesten umulig å unngå i disse sommermnd :p Jeg er jo redd for at det skal gå galt så tidlig, men sjansen er jo størst for at det skal gå bra.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kommer ikke til å klare å skjule det i sommer. Vil helst vente med å si noe til uke 12, men med både bryllup og flere bursdager og familieselskap rett rundt hjørnet, så kommer folk til å reagere på at jeg takker nei til vin hver gang. Alle vet at jeg er glad i vin :)
Har ikke helt funnet ut av hvordan vi skal fortelle det. Følger med her for tips :)
 
Back
Topp