Fortelle til barna

Her er storebror snart 10 år. Tenkte å fortelle det etter ultralyd meste mandag. Nesten 13 uker da
Da får nok resten av familien vite det også
Jeg er så utrolig spent
Samboer sin første, så ekstra spent på familien hans sin reaksjon
 
Den oppmerksomme og empatiske seksåringen vår begynte å ”plages med halsbrann og dårlig matlyst“, så vi ble nødt til å fortelle at hun skal bli storesøster :laughing002
Hun ble kjempeglad!:Heartred
 
Den oppmerksomme og empatiske seksåringen vår begynte å ”plages med halsbrann og dårlig matlyst“, så vi ble nødt til å fortelle at hun skal bli storesøster :laughing002
Hun ble kjempeglad!:Heartred
Må snart si noe vi også tror jeg. De to eldste maser etter en lillebror, og lillesøster på 3 hiver seg på med "nei, lillesøster!!"
Kommer til å bli gal av å skjule det
 
Fortalte nyheten til datra mi idag som er 3 år (jeg er 10+4/ 11+3 i følge tul) Hu ble glad, men virket ikke veldig overraska:) Hu håper på at vi får en jentebaby da:Heartpink Minste på 1 år skjønner nok ikke noe helt enda.
 
Jeg vurderer sterkt å si noe til barna etter neste ultralyd. Er så dårlig og eldste går rundt og er redd for å bli smittet.
 
Vi venter med å si noe til 4-åringen til vi vet kjønnet! Forhåpentligvis får vi vite det TUL den 18.august:) hehe hun vil bare ha lillesøster så :wideyed:
 
Jeg har verdens dårligste pokerfjes, så jeg greide ikke holde meg og fortalte det tidlig :) De greide heldigvis å holde det hemmelig:HeartredNå vet alle i familien det:Heartred
 
Vi fortalte det til 3 åringen etter tidlig ultralyd 12 uker på vei. Vet ikke hvor mye hun skjønner det, men hun ønsker seg en lillesøster. Og er mer påpasselig på å ikke sparke å slå meg i magen nå :hilarious:
 
Back
Topp