Jeg har heldigvis lagt på meg, men den magen er vanskelig å skjule. Jeg bærer dessuten bebis veldig på utsiden og får gigantisk mage!Jeg er heldigvis så romslig fra før, så kunne sikkert skjult det fremt il fødsel sånn sett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har heldigvis lagt på meg, men den magen er vanskelig å skjule. Jeg bærer dessuten bebis veldig på utsiden og får gigantisk mage!Jeg er heldigvis så romslig fra før, så kunne sikkert skjult det fremt il fødsel sånn sett
Nei, finnes privatklinikker som er godkjent av Helsedirektoratet til å utføre nipt Men koster jo da!Åh lurt! Må man sende til Danmark da?
Åh! Jeg og!! Jeg er vant med «det er ikke lenge til nå!» fra type 6 mndJeg har heldigvis lagt på meg, men den magen er vanskelig å skjule. Jeg bærer dessuten bebis veldig på utsiden og får gigantisk mage!
Aaah, vi har en Volvat klinikk borti her, kanskje jeg kan bruke den. Håper jeg får toul og nipt i uke 11.Nei, finnes privatklinikker som er godkjent av Helsedirektoratet til å utføre nipt Men koster jo da!
Jeg også "Ja, nei, altså bare 3 mnd igjen nå!"Åh! Jeg og!! Jeg er vant med «det er ikke lenge til nå!» fra type 6 mnd
Hadde en godt voksen kollega forrige gang som hadde en datter som var gravid, hun brukte hver en lunsjpause på å fortelle hvor liten mage dattera hadde, og kunne også slå til med å vise bilder - «se her, se så slank hun er»! Hva gir du meg liksomAaah, vi har en Volvat klinikk borti her, kanskje jeg kan bruke den. Håper jeg får toul og nipt i uke 11.
Jeg også "Ja, nei, altså bare 3 mnd igjen nå!"
- er du sikker på at det ikke er to inni der?
-er det ikke tungt? Er du sliten?
- Stakkars deg! Så lenge igjen!
- Er det bare en baby? Wow den må være svær!
Neimen i all verden Hva ville hun med det?? Hva oppnår de med sånne kommentarer?Hadde en godt voksen kollega forrige gang som hadde en datter som var gravid, hun brukte hver en lunsjpause på å fortelle hvor liten mage dattera hadde, og kunne også slå til med å vise bilder - «se her, se så slank hun er»! Hva gir du meg liksom
Jeg har bare konkludert med at folk får seg til å si og kommentere de rareste ting når man går gravid!Neimen i all verden Hva ville hun med det?? Hva oppnår de med sånne kommentarer?
Ja, og andres kropp er plutselig fritt villt for kommentarer og befølingJeg har bare konkludert med at folk får seg til å si og kommentere de rareste ting når man går gravid!
Jeg har heldigvis lagt på meg, men den magen er vanskelig å skjule. Jeg bærer dessuten bebis veldig på utsiden og får gigantisk mage!
Samme her! Min bonusfar sist jeg var gravid «oi, jeg har aldri sett en så stor gravidmage før»Åh! Jeg og!! Jeg er vant med «det er ikke lenge til nå!» fra type 6 mnd
Jeg venter til desember med å fortelle våre. De er 7 og 9 og har begge hatt ønske om et søsken til. Så får vi se om vi klarer å vente så lenge, vil egentlig ha en ul førstGår det greit så får hun vite det i jula hun er straks 4 og har ventet så voldsomt på et søsken at det et helt rått.. hun har sluttet å mase og heller gjort babyborn til lillesøsteren sin etter en lang prat om at det var vanskelig for mamma og pappa å få barn
Ja altså.. i jula har vi hadd ca 7 ultralyderJeg venter til desember med å fortelle våre. De er 7 og 9 og har begge hatt ønske om et søsken til. Så får vi se om vi klarer å vente så lenge, vil egentlig ha en ul først
Jammen, da er jo den grei Jeg har forhåpentligvis hatt en! Om jeg får otul sent så kan det være jeg bestiller en privatJa altså.. i jula har vi hadd ca 7 ultralyder
Jeg har veldig mye oppfølging pga risiko og tidligere opplevelserJammen, da er jo den grei Jeg har forhåpentligvis hatt en! Om jeg får otul sent så kan det være jeg bestiller en privat
Ja, jeg har skjønt det. Veldig godt du får så god oppfølging, når ting først er som de erJeg har veldig mye oppfølging pga risiko og tidligere opplevelser
Vi opplevde noe lignende i vår. Jentungen var 2,5år og veldig klar for å bli storesøster. Vi har fortalt det alt siden jeg spyr og hun hugser det igjen fra sist. Men det er jo en del av livet å oppleve medgang og motgang, selv om jeg helst hadde sett at hun slapp å oppleve det. Så krysser vi fingrene for frisk baby denne gangenVi fortalte småen som da var 2 at mamma hadde baby i magen da jeg var 3-4 mnd på vei og magen begynte å synes. Men dessverre måtte vi avbryte svangerskapet pga alvorlig hjertefeil i uke 21+4. Han var såpass «liten» at han ikke forstod annet enn at jeg sa at det er ikke noe baby der, den var ødelagt og er ikke lenger i magen. Er veldig usikker på når vi skal fortelle han denne gangen da ingenting føles trygt lenger