Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fortalt det til søsken da?noen som har fortalt søsken?
Hvordan ble det fortalt og Hvordan reagerte de?
Nei ikke endaHar du fortalt det til søsken da?
Samme her, bare at min er ett år yngre.Vi fortalte det til storebror etter å ha sett hjerte slå i uke 7. Han er snart 10 år og dersom det ikke skulle gå veien så vil han klare å forstå. Jeg er også så dårlig så han ble bekymret for hva som var galt med mamma /QUOTE]
Samme med mine, deg var annonsert til alleVi fortalte det til 6 åringen i forrige uke etter ultralyd. Var da i uke 9. Viste bilde fra ultralyd og sa at mamma hadde baby i magen. Hun har mast om om å få bli storesøster veldig lenge. Hun hylte av glede Så til henne at det skulle være en hemmelighet, men da jeg hentet henne på skolen så sa hun at det ikke hadde vært så lett å holde på hemmeligheten
Hvordan har du påført det skader så tidlig? Medisiner?Ikke fortalt det til 3 åringen enda. Men han vet at mamma er "syk" og har sagt til flere at mamma er syk og har mye vondt i magen. Så spørs hva de i bhg tenker om det
På en måte har jeg lyst til å si det etter oul, siden jeg har et risikosvangerskap hvor det er sannsynlig at jeg har påført fosteret skader (men som kanskje ikke sees på ul). Også fordi jeg tenker det blir veldig lenge for 3åringen å vente på å få småsøsken. Alle i bhg har nemlig fått alt.
Ellers så kommer vi til å si det etter ul i uke 12. Får se vi kommer nok til å si det til flere rundt da, for da satser jeg på at formen stiger slik at jeg slipper "isolat" hjemme, og da er det bedre at han hører det fra oss enn via venner i bhg..
Samme med mine, deg var annonsert til alle
Hvordan har du påført det skader så tidlig? Medisiner?
Åååh! Det hørtes ikke bra ut :/ Håper det har gått bra for det om <3Ikke tatt nok medisiner. Det er mellom uke 6-10 som var mest kritisk, og da var jeg undermedisinert. Omstendighetene vet vi dog ikke. Kan være ubetydelig, eller større. Håper på så lite som mulig og helst ubemerkelig