Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jungeltelegrafen går veldig fort, med forrige fortalte vi det til de nærmeste med beskjed om at det skulle holdes hemmelig, var allikevel flere av dem som sa det videre Derfor er vi mere beviste denne gangen med hvem vi sier det til - vil jo ikke at kommende storebror skal høre det fra noen andre enn ossHar fortalt det til familien og noen nære venner. Regner med jungeltelegrafen går fort. Men snedig hvor mye mindre reaksjoner man får for nr 2 enn nr 1.
Ja man må være litt obs på hvor fort enkelte kan spre sånt. Broren til sambo driver vist og hinter om det til folk uten å "direkte" fortelle det i så stor grad at jeg forventer å bli stoppa av folk på butikken som spør om jdg er gravid snartJungeltelegrafen går veldig fort, med forrige fortalte vi det til de nærmeste med beskjed om at det skulle holdes hemmelig, var allikevel flere av dem som sa det videre Derfor er vi mere beviste denne gangen med hvem vi sier det til - vil jo ikke at kommende storebror skal høre det fra noen andre enn oss
Ja, vi bestemte oss for å ikke holde det så hemmelig denne gangen, så er ikke så farlig om jungeltelegrafen går for oss. Mistet i MA i uke 10 en gang, og da fikk jeg spørsmål om vi ikke skulle ha barn snart av et familiemedlem dagen etter aborten ble fullført. Og det var heftig både for oss og den som spurte. Hadde et vellykket svangerskap etterpå der vi venta til uke 12 med å fortelle. Men nå så ser jeg at jeg gjerne skulle hatt flere å snakke med i begge situasjonene, så derfor valgte vi å være åpne om det tidlig denne gangen.Ja man må være litt obs på hvor fort enkelte kan spre sånt. Broren til sambo driver vist og hinter om det til folk uten å "direkte" fortelle det i så stor grad at jeg forventer å bli stoppa av folk på butikken som spør om jdg er gravid snart
Greit å vite hvem som er lekk som ei sil
Awwww! Gleder meg til å fortelle unga!Glemte jo å fortelle at vi også har delt nyheten med EM Han er jo ikke 2 og et halvt ennå, men han skal stadig kikke etter babyen; kikker nedi utringningen min eller drar opp eller ned genser, skjørt, bukser eller kjoler for å finne magen der babyen er Jeg smelter altså.
Jeg vil bare ikke fortelle unga før etter å ha sett ett hjerte, så må holde det hemmelig for de i halvanna uke til. Og da er det litt upraktisk om ryktet sprer seg for mye, vil jo ikke at de skal høre det fra noen andre heller lissom.Ja, vi bestemte oss for å ikke holde det så hemmelig denne gangen, så er ikke så farlig om jungeltelegrafen går for oss. Mistet i MA i uke 10 en gang, og da fikk jeg spørsmål om vi ikke skulle ha barn snart av et familiemedlem dagen etter aborten ble fullført. Og det var heftig både for oss og den som spurte. Hadde et vellykket svangerskap etterpå der vi venta til uke 12 med å fortelle. Men nå så ser jeg at jeg gjerne skulle hatt flere å snakke med i begge situasjonene, så derfor valgte vi å være åpne om det tidlig denne gangen.
Skjønner det godt. Han her hjemme er bare 1,5 år, så han skjønner det nok ikke helt enda uansettJeg vil bare ikke fortelle unga før etter å ha sett ett hjerte, så må holde det hemmelig for de i halvanna uke til. Og da er det litt upraktisk om ryktet sprer seg for mye, vil jo ikke at de skal høre det fra noen andre heller lissom.
Ja, man lærer seg hvem som holder tett etter hvertJa man må være litt obs på hvor fort enkelte kan spre sånt. Broren til sambo driver vist og hinter om det til folk uten å "direkte" fortelle det i så stor grad at jeg forventer å bli stoppa av folk på butikken som spør om jdg er gravid snart
Greit å vite hvem som er lekk som ei sil
Noe lignende vil jeg gjøre med våre gutter på 8 og 11 år. I tillegg ha skriften "I'm leveling up to a big brother", på minsten sin, og "waiting for player 3" største sin. De liker å game, så derfor passer det med det "språket ". Vi vil gjerne dele det med guttene før resten av verden (utenom min beste venninne som fikk vite det med en gang), så kan det være en hemmelighet for oss 4 en liten stund. Men blir nok i ca uke 12, når vi vet mer om det går bra.Mine er ikke tenåringer men de er 10 og 12 år så neeeeeesten. Jeg var redd de ikke skulle bli glad men de har vært så glade og støttende siden vi sa det. Vi tok jentene til hvert sitt rom med bind foran øynene og så fikk de på hver sin trøye hvor det stod «bigsister 2024» og på den andre «bigsister again 2024». Så måtte de lese hverandres etterpå. Var bare jubel, gledestårer og klapping på magen som bare er oppblåst