Fortelle nyheten

Har fortalt det til 2 av mine jobber pga arbeidssituasjon. Og en veninne som vet. Men litt redd for at andre skal få vite det gjennom jobben.. [emoji32]
Så kanskje jeg bare må si det..
Mistet i juni og da visste barna det, så er litt dumt om det ender i sa enda en gang og barna har fått vite det..?
Mine 2 forrige svangerskap fortalte jeg det til alle med en gang. [emoji28] Happy som jeg var!
 
Vi fortalte det til søsteren min samme dag vi fant det ut selv, fordi vi var på ferie sammen da vi tok testen og ikke ville klart å skjule det i en uke uansett. Jeg har også fortalt det til en venninne for å ha noen å klage til når jeg er kvalm :p

Denne helgen fortalte vi det til foreldrene mine, ca 7 uker på vei. Det er første barnebarn og stor stas :) Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si da vi skulle fortelle det, så jeg endte opp med å bare si noe sånt som "Ja altså, dere - det er én her i huset som tisser veldig ofte og er ganske kvalm for tiden... og det er ikke gubben!" Det har bare vært søsteren min som har visst at vi har prøvd i et år, så det kom som et gledessjokk på de vordende besteforeldrene :Heartred
 
Jeg har fortalt det til et par venninner, men håper å kunne vente til midten av september med å fortelle det til familien, hvis vi klarer å holde det hemmelig så lenge da:) formen er bra enn så lenge *bank i bordet*
 
Har fortalt det til to av mine nærmeste venninner og min mor :) Fire andre venninner fant det ut selv, vi skulle ut på byen fire dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Det tok ikke lang tid før de skjønte tegninga :p
 
Jeg har fortalt det til min søster, håndballtrener og en kollega.
Får vente med familien til etter tidlig ul om en uke og til resten av jobben og venner etter uke 12!

Blir vell paff på jobb, fant ut at jeg var gravid to dager etter jeg startet på jobb igjen etter siste permisjon :p
 
Har fortalt det til både min og samboers familie, til de jeg jobber på avdeling med på jobb (jobber i barnehage), og til noen av de nærmeste vennene. [emoji6]
 
Ikke fortalt det til noen enda, men tror ikke vi venter så lenge med å si det til foreldrene våre.
 
Vi klarte ikke vente på 3+ på cbd og fant ut at å få det bekreftet hos legen var godt nok til å fortelle en venninne [emoji28] var utrolig godt å endelig kunne fortelle henne at jeg er gravid og at det ser ut til å gå rette veien!
Så får vi se om vi kanskje ikke klarer å vente stort lenger med å fortelle familien den store nyheten etter tul på mandag [emoji4]
 
Back
Topp