Fortelle nyheten

påbg17

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Noen som har fortalt om graviditeten?
Hvordan gjorde dere det? Hvordan har dere evt tenkt å fortelle?
 
Sa det til kusina mi i dag men ingen andre enn så lenge :)
Tror vi bare sier det kjapt og gæli..
 
Har faktisk sagt det til 4 stk [emoji85]
Sjefen min pga en tung bruker, ene brukeren min som er multihandikapet (han var den første [emoji4]) ei kollega/venninne som skulle flytte å gå skole langt unna og en kompis [emoji4]
 
"Alle" tror vi er ferdige nå:p Men vi har lyst til å ha 5 barn. Gruer meg litt til å si det, håper de er posetive til det! Er selv 5 søsken :) Mannen er enebarn, så de må være glad for å få flere barnebarn:p

Tenker å vente så lenge som mulig, hvis jeg klarer å skjule magen. Vil vite om det er gutt el. jente først:)
 
Samboeren ville vente en stund med å fortelle det, og jeg er enig [emoji4] vi fant ut at vi venter til jeg får 3+ på cbd før vi forteller det [emoji7]
 
Vi tenker å vente til midten av september. Er da 11/12 uker :) Har sååååå lyst til å fortelle mor, men synes ikke jeg kan det uten å fortelle far og svigers det også... og er ikke helt klar for å fortelle svigermor :nailbiting:
 
Sier det når spm om hvordan jeg skal jobbe fremover dukker opp. Får ikke lov til å jobbe, og jeg gidder ikke å lyve :)
 
Vi skal på ferie med svigers i september og kommer til å kjøpe storesøster gensere til jentene våre:) Tenkte at de kan gå med genserne og så ser vi hvor lang tid det tar før besteforeldrene tar tegningen:joyful: Vi sender samtidig bilde av jentene til foreldrene mine :)

Jeg har fortalt det til ei venninne allerede, for jeg sa, før jeg visste at jeg var gravid, at jeg var sen med mensen. Trodde jo ikke jeg var gravid og da hun så spurte om jeg hadde testet, klarte jeg ikke å skrøne det vekk:p
 
Jeg har sagt det til bestevenninna mi. Klarer ikke å holde det hemmelig for henne [emoji38] Planen er å ikke fortelle det til noen andre før vi er i uke 12, men det kommer litt an på hvordan formen blir frem til det. [emoji5]
 
Sa det til mamma dagen etter så har hun fortalt det til pappa. Så har jeg fortalt det til broren min (syns det var så morsomt med termin på bursdagen hans) og fire venninner/vennepar :)
Sagt at samboer kan fortelle det til sine når han vil, men han har det ikke travelt :p
 
Me vil venta nokre veker endo, så me kan fortelja det til jentene fyst. Dei skal få kvar sin genser med "storesyster" på, så ser me kor lang tid det tek før dei tek hintet så skal dei få væra med og fortelja det til resten av familiane. Dei er 7,og snart 10 år så det trur eg vert stas for dei:happy:
 
Last edited:
Vi har sagt det til svigers, svoger og svigerinne og min pappa + kone samt mine søsken og ett par vennepar. Ville egentlig gjerne ventet men fant ut at jeg var gravid uka før vi skulle være en uke på ferie hos svigers med svoger/svigerinne, og deretter en uke hos min pappa med søsken. Alle vet at jeg elsker rødvin og var i tillegg trøtt og kvalm så var bare å "tilstå".
 
Jeg har sagt det til en god venninne jeg traff på forrige termingruppen her på forum. Ellers skal jeg prøve å vente til 12 uker til familie og venner. Jobben kan hende blir litt senere.
 
Vi tenkte vente en stund til enda! Forhåpentligvis rundt uke 12, med mindre formen blir veldig dårlig eller det begynner å vises :)
 
Vi skal hente en stund ennå. Håper bare vi klarer å holde det skjult.
Tenkte å fortelle foreldrene våre ved å spørre mødrene våre om de kunne strikket noe til april. Overraske dem på den måten.
Når det er tid for å avsløre kjønn, så skal jeg bake en kake som er enten rosa eller blå inni tenkte jeg [emoji16]
Tror jeg tenker for mye [emoji23]
 
Jeg har fortalt to venninner og et familiemedlem, og blivende far har fortalt sin mor :Heartbigred
Har bestilt t-skjorte med baby loading på til avsløringen :biggrin så får vi se hvem som skjønner tegninga:knegg:
 
Har fortalt det til min bestemor, klarer ikke å holde noe skjult for henne. Resten får ikke vite før uke 12, vil at datteren vår på 4 skal få vite det først [emoji173]
 
Back
Topp