Fortelle nyheten?

Har fortalt det til besteforeldre,søsken,nære venner og sjefen. Syns det er greit at de vet det siden jeg er så utrolig dårlig på å holde ting hemmelig ;)

Første gang fikk mamma og svigers vite det 2 dager etter positiv test. Nære venner fikk vite ca uke 9 og andre ca uke 12.
Andre gang endte i SA før vi fikk fortalt det til noen, i uke 5+6
Tredje gang klarte vi å holde det hemelig til uke 8, da fikk familiene våre vite det, resten av verden fikk vite rundt uke 12 (magen kom tiiiiidlig)
Denne gangen har vi ikke sagt det til noen andre en sjefen min og en på jobben til mannen! Vi har en litt vanskelig situasjon for tiden (med svigerfar som er veldig syk og som krever all energi av både oss og hele svigerfamilien), så vi venter med å fortelle til det har stabilisert seg litt mer... Har en liten plan om å fortele på svigermor sin bursdag, da vil jeg være ca 13 uker... Men ungene våre skal få vite det først... Så vi må planlegge litt... :)

Her fikk svigers vite det dagen jeg testet positivt (uke 4), mamma fikk vite det da jeg var i uke 4+5 og pappa fikk vite det da jeg var 5 uker på vei. Søstrene mine fikk vite da jeg var 4+6 og lillebror i dag (10+6). :-) ellers vet de kommende oldeforeldrene og kommende tippolderforeldrene det, og en del venner av oss vet om det :-) og alle ble kjempe glade for nyheten :-D resten får vite det etter svangerskapskontrollen på tirsdag da jeg er 11+4 hvis jeg får høre hjertelyden. :-D

Da har jeg bestilt ul til 9 oktober, når jeg er 12 uker. Så forteller vi familien etterpå :D

Så får jeg ta det som en stor bonus å få se den lille på timen hos gu 2 uker etterpå også :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Vi hadde ikek fortalt det til noen. Men når jeg passerte 12 uker ble vi enige om å fortelle det til alle. Så ringte/besøkte de nærmeste og viktigste og viste bilde fra tidlig UL. Og så la vi det ut på facebook for resten av gjengen å få se. Ville kunne si det selv til alle, og vi visste at når noen visste det ville det fort spre seg. Så derfor tok vi alle på en gang når noen først fikk vite det.

Sa det til nærmeste familie etter tidlig ultralyd 8+6, og noen få venner sånn litt etter hvert. Fortalte det på jobben på onsdag, og jeg er 13 uker i morgen. Helt offentlig gjør vi det ikke før etter ordinær ultralyd, men da regner jeg med vi legger ut noe morsomt på Facebook som vi gjorde med førstemann. Synes det er hyggelig å dele gode nyheter med venner og kjente :-)

Back
Topp