Fortelle mannen!

RacingFrue

Glad i forumet
Var mannen den første du fortalte det til? Og hvordan?
Fant det ut i dag tidlig og har sååå lyst til å si til mamma! Ja,til noen egentlig! Mannen er aldri hjemme på mandager, og jeg får meg ikke til å sende en melding eller bilde av testen... det er hans første og han kommer til å bli både veldig glad og vettskremt på en gang :p jeg får tidligst sagt det til han i morgen kveld.
Hva hadde dere gjort?

Jeg sto opp i morges, meddelte til mannen at jeg gikk på do med testen og så kom jeg skjelvende inn til ham etterpå og viste ham testen. :D han ble glad, men han tør ikke å glede seg helt før vi er helt sikre på at den sitter. Har fått time til fastlegen den 9 november og da får jeg nok henvisning til gyn. :)

Jeg sto opp i morges, meddelte til mannen at jeg gikk på do med testen og så kom jeg skjelvende inn til ham etterpå og viste ham testen. :D han ble glad, men han tør ikke å glede seg helt før vi er helt sikre på at den sitter. Har fått time til fastlegen den 9 november og da får jeg nok henvisning til gyn. :)
Samme dag som jeg har time det :)
Han jobbet til 03 i natt og jeg begynte på jobb kl 07. Hadde ikke lyst til å vekke han for å dra avgårde med en gang. Dessuten stirret jeg så lenge på testen så jeg kom 10 min for sent :p

Var mannen den første du fortalte det til? Og hvordan?
Fant det ut i dag tidlig og har sååå lyst til å si til mamma! Ja,til noen egentlig! Mannen er aldri hjemme på mandager, og jeg får meg ikke til å sende en melding eller bilde av testen... det er hans første og han kommer til å bli både veldig glad og vettskremt på en gang :p jeg får tidligst sagt det til han i morgen kveld.
Hva hadde dere gjort?
Jeg hadde ringt mamma hvis jeg var deg ;) Så sier du det til mannen i morgen :) Mannen min var heller ikke hjemme den dagen jeg fant det ut. Jeg sto opp kl 6 med vesla, og skulle vente, men da klokka var rundt 14 hadde vi venta en evighet allerde følte jeg. Sendte en snap med lillesnupp som tegnet til pappan sin, og på tegningen hadde jeg tegnet en kanon med en baby på vei ut. (Han var så stolt sist med at det var futt i kanonen). Det ble kjempegøy. Hadde nok villet at han skulle vært der hvis det var første.

Herreminhatt! Klarer du å holde deg SÅÅ lenge? :woot: Første gangen fant jeg det ut midt på dagen, jeg ringte samboeren min og bare: "Øh, tror du må ta med en graviditetstest hjem - en sånn med ukesindikator." Vi var ikke helt forberedt og jeg var allerede i uke 6.

Nå sto jeg opp en morgen, det slo meg plutselig at jeg kunne ta en test. Så var den positiv. Da måtte jeg rope på han, så fant han frem en til og ba meg tisse på den. Haha, jeg hadde ikke tiss nok! ;p

Jeg blir så gira på å si det! Så skjønner at du også blir det. Jeg hadde ringt mamma ;)

Jeg hadde ikke klart å vente! Han var den første jeg sa det til, og jeg sa det på telefonen.. Hadde liksom tenkt på ditt og datt hvordan jeg skulle fortelle det, men endte likevel opp med det samme som sist. Klarte ikke å holde meg!

Ja, jeg sliter skikkelig med å holde kjeft!!
Men kanskje mannen faktisk heller vil få vite det alene så han kan reagere litt uten å bekymre seg for at jeg skal feil tolke ansiktsuttrykk osv?!
Hmmmm.....
Syns jeg har vært utrolig flink ja! Testen lyser fortsatt mot meg 15 timer etter at jeg tisset på den!

Vi testet sammen.

Jeg klarte ikke å holde kjeft. Så. Jeg da det her inne først. Deretter mannen. Men jeg fant det ut på.kvelden og da var han på fest.

GJØR DET! :hello2 Det er den med ukesindikator? Den viser resultatet i 24 timer så jeg :)
Ja... det står jo tydelig gravid så han trenger ikke lete etter streker for å skjønne! Bare han ikke tror det betyr 1-2 babyer :p

(Og skulle han gjøre det så gleder jeg meg til testen viser 3-4)

Ja... det står jo tydelig gravid så han trenger ikke lete etter streker for å skjønne! Bare han ikke tror det betyr 1-2 babyer :p

(Og skulle han gjøre det så gleder jeg meg til testen viser 3-4)
Haha :p

Legg den på puta hans. :D

Jeg sov når han kom hjem, men våknet etterhvert. Da lå han på ryggen i senga ved siden av meg.
Fant du den? spurte jeg..
Pause.
Er du gravid? sa han omsider med hes stemme.
Ja, svart jeg...
Lang pause...
NÅ, ble jeg glad, hørte jeg til svar og sovnet igjen.
Ca 1.5 time etterpå våknet jeg igjen og han lå fortsatt lys våken og tittet i taket.
Tror han ble ganske sjokkert :p

Jeg la testen ved siden av kaffetrakteren en morgen.. Jeg hadde visst det siden fredagen, men siden jeg var borte på jobb til søndagen holdt jeg kjeft til da.. Ikke lett!!

Her ble nyheten servert over grønnsakskutting rett etter at han kom hjem fra jobb. "Det ser ut som om du skal bli pappa igjen". Det var jo absolutt ikke planlagt, så han ble lang i maska, men glad :-)

Jeg sov når han kom hjem, men våknet etterhvert. Da lå han på ryggen i senga ved siden av meg.
Fant du den? spurte jeg..
Pause.
Er du gravid? sa han omsider med hes stemme.
Ja, svart jeg...
Lang pause...
NÅ, ble jeg glad, hørte jeg til svar og sovnet igjen.
Ca 1.5 time etterpå våknet jeg igjen og han lå fortsatt lys våken og tittet i taket.
Tror han ble ganske sjokkert :p
Åååh dette var koselig å lese!! ♡♡

Mannen min ble litt sjokkert også, måtte ha en god halvtime før han sto opp og kom ned. Men han sa han skjønte det allerede da jeg kom inn døra med et skjelvende smil. :)

Back
Topp