Fortelle mannen!

Mannen jobber offshore og er på jobb nå. Tok testen på fredag ettermiddag fordi jeg plutselig skulle på hyttetur! Så viste den svakt positiv og jeg ble SÅ frustrert over at jeg ikke fikk tak i han!! Hadde så lyst å sladre til en venninne, men jeg vil at han skal være den første som får beskjed :p
Han ringte når jeg satt i bilen på vei til hytta, og ble glad og rørt og helt satt ut (jeg har sagt at jeg tviler på at det gikk denne mnd fordi vi har vært syke og tempen har vært på bærtur)
Etter å ha pratet med han ga jeg beskjed til venninna mi ;)

Her holdt jeg det skjult ett par dager, venta til jeg såg at det faktisk var en strek der.

Så spurte han om jeg ville ha en øl en kveld og da måtte jeg innrømme at jeg trodde jeg var gravid :D
Han studerte testen og visst kunne han også se strek !

Jeg visste om det i ca et døgn før jeg fortalte det. :) Jeg ventet til snuppa hadde sovnet, tok testen med meg inn i stua, og prøvde å finne rett tidspunkt til å fortelle det. Han satt å kikka på reiser og sa han ville reise bort en helg nå før jul. Åja, sa jeg, men det kommer nesten an på formen min. Han ser spørrende på meg. Jeg viser han testen og han sier: nei du kødder..? Han fikk mildt sakt sjokk :P Men nå når sjokket er lagt seg, så er han veldig glad og gleder seg! Heldigvis :D

Sist gang ringte jeg mannen
på jobb. Denne gangen møtte jeg svigermor på byen den dagen jeg testa holdt meg lenge. Men når vi sto på en butikk å så en baby bok klarte jeg ikke å holde meg og sa en sånn bok må vi jo ha til den nye babyen Fortalte mannen det når jeg kom hjem, og fikk til svar så lett? ☺ Gikk ca 7 år før første spiren satt.

Jeg har ikke fortalt det til mannen enda! Hehe ;)
Han er på jobb, og våre to andre har han fått fortalt over telefon. Nå har jeg lyst å hviske han det i øret :)
Ikke fortalt det til noen andre heller da, bare dere her :p

Her har mannen vært like spent som meg, så vi så på testen sammen :)

Testet en morgen etter mannen hadde dradd på jobb. Han minnet meg på at jeg måtte huske å teste når jeg sto opp. Så når jeg sto opp og den lyste positivt mot meg ringte jeg han etter 1 minutt! :p han stakkars satt egentlig i en annen samtale som han satt på vent mens han fikk beskjeden om at 3 barnet har meldt sin ankomst til sommeren! :p haha

Første gang visste han at jeg skulle ta testen, så jeg kom gråtende ut til han å fortalte at g-testen var positiv.Han var så rolig og fin, og sa at dette går bra:D Men da hadde vi prøvd i 14mnd og jeg ventet time til kikkhullsoperasjon for endo og prøverør var bestilt fra sykehuset.Så følelsene tok overhånd, fantastisk følelse:Heartpink

Denne gang viste han ingenting.Tok testen på morran, fortalte 2 jeg jobber med, for MÅTTE bare :pOg på kvelden fant jeg frem halliween bøtta for å samle godis i, la opp i noe godt og testen, han lukket øynene og trakk testen:joyful: Og han var like rolig som vanlig:p:D

Back
Topp