Fortelle for søsken?

Min er snart 2 år... Hun snakker veldig mye. Alt som vi sier kommer ut av henne. Jeg var hjemme en dag pga migrene, gjett hva hun sa i barnehagen (som forøvrig er min jobb også). Mamma har vondt i hodet :p så med andre ord jeg kan ikke si noe om baby eller noe før jeg virkelig vet at spiren sitter + jeg vil prøve å vente så lenge som mulig med å si det
 
Jeg prøver å vente lengst mulig. Vil ikke at hun skal bli skuffet om det ikke blir noe. HUne r 4 år. Må si noe når det nærmer seg jul for vi skal egentlig til Thailand i julen. Noe som ikke går nå. HUn som gleder seg sååååå til å bade og kose seg.
 
Storebror (3,5) får ikke vite noe på lenge enda, han "lider" av munndiare så her skal det passes på hva som blir sagt :p Venter nok til uke 12 i hvertfall :) Sist var jeg på ul i uke 13-14 og kunne tenke meg det denne gangen også, så kanskje etter det. Får se :) Vil hvertfall ikke gjøre sånn at han gleder seg så mye og så mister vi..
 
Min kjære har to tenåringer... :S veldig usikker på når vi skal si noe til dem... er hos oss 50/50...
tips taes i mot med takk :)
 
Back
Topp