Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja tannlegen min vet det også faktiskHar fortalt det til mine fire nærmeste venninner, pluss vår aller nærmeste familie (foreldre og søsken). Og tannlegen, da ...
Spør folk bare direkte om det? Jeg har fått et par lange blikk samt noen kommentarer som hinter om en anelse men ingenting helt konkret heldigvis..Nå vet en del om det, fordi jeg bestemte meg for å si det hvis de spurte
Nja, altså både ja og nei. I min krets så vet egentlig alle at samboer bare vil ha to barn, og at jeg ønsker å ha de tette. Så det kommer antydninger om at "han er 6 mnd, så det kanskje snart ligger til rette for nr 2" og "nr 2 kommer gjerne fort når nr 1 er så snill". Da begynner jeg bare å gliseSpør folk bare direkte om det? Jeg har fått et par lange blikk samt noen kommentarer som hinter om en anelse men ingenting helt konkret heldigvis..
Aha skjønner. Men da er det litt koselig da ettersom folk er litt innvidd allerede på en måteNja, altså både ja og nei. I min krets så vet egentlig alle at samboer bare vil ha to barn, og at jeg ønsker å ha de tette. Så det kommer antydninger om at "han er 6 mnd, så det kanskje snart ligger til rette for nr 2" og "nr 2 kommer gjerne fort når nr 1 er så snill". Da begynner jeg bare å glise
Er fortsatt såpass tidlig at det kan jo fortsatt skje at vi mister. Men det er noe alle vet at kan skje, og jeg tenker positivt denne gangen også er mest nære venner og familie litt utenfor som har spurt enda
AbsoluttAha skjønner. Men da er det litt koselig da ettersom folk er litt innvidd allerede på en måte
Skjønner hva du mener med at det enda er tidlig men jeg tenker at det kan være fint å ha støtte om det ikke skulle gå veien også. Lykke til