Fortelle folk om graviditeten

Vil holde det for meg selv mest mulig, men vi har fortalt det til en venninne. Mest fordi hun ville ta vin med meg i går:knegg:
Og hun vet jeg aldri sier nei takk til et glass nå som det har vært 1/2år siden sist ;)

Nå vet en del om det, fordi jeg bestemte meg for å si det hvis de spurte:hilarious:
Spør folk bare direkte om det? Jeg har fått et par lange blikk samt noen kommentarer som hinter om en anelse men ingenting helt konkret heldigvis..o_O

Spør folk bare direkte om det? Jeg har fått et par lange blikk samt noen kommentarer som hinter om en anelse men ingenting helt konkret heldigvis..o_O
Nja, altså både ja og nei. I min krets så vet egentlig alle at samboer bare vil ha to barn, og at jeg ønsker å ha de tette. Så det kommer antydninger om at "han er 6 mnd, så det kanskje snart ligger til rette for nr 2" og "nr 2 kommer gjerne fort når nr 1 er så snill". Da begynner jeg bare å glise :hilarious:

Er fortsatt såpass tidlig at det kan jo fortsatt skje at vi mister. Men det er noe alle vet at kan skje, og jeg tenker positivt denne gangen også:joyful: er mest nære venner og familie litt utenfor som har spurt enda :happy:

Nja, altså både ja og nei. I min krets så vet egentlig alle at samboer bare vil ha to barn, og at jeg ønsker å ha de tette. Så det kommer antydninger om at "han er 6 mnd, så det kanskje snart ligger til rette for nr 2" og "nr 2 kommer gjerne fort når nr 1 er så snill". Da begynner jeg bare å glise :hilarious:

Er fortsatt såpass tidlig at det kan jo fortsatt skje at vi mister. Men det er noe alle vet at kan skje, og jeg tenker positivt denne gangen også:joyful: er mest nære venner og familie litt utenfor som har spurt enda :happy:
Aha skjønner. Men da er det litt koselig da ettersom folk er litt innvidd allerede på en måte ;)
Skjønner hva du mener med at det enda er tidlig men jeg tenker at det kan være fint å ha støtte om det ikke skulle gå veien også. Lykke til :happy:

Aha skjønner. Men da er det litt koselig da ettersom folk er litt innvidd allerede på en måte ;)
Skjønner hva du mener med at det enda er tidlig men jeg tenker at det kan være fint å ha støtte om det ikke skulle gå veien også. Lykke til :happy:
Absolutt:Heartred

Her er det kun min kjære og barnet som vet noe. Og har ikke tenkt å si noe med det første, nei..

Vi har fortalt det til våre foreldre, og en besteforelder (oldeforelder til barnet). I tillegg vet ledelsen på jobb om graviditeten (pga planlegging) + 2 nære venninner. Ingen andre. Vi skal fortelle søsknene våre og kanskje noen til etter ultralyd (som bare er 10 dager til!! :love7 ). Da er jeg 9+2. En gang etter det forteller vi det til resterende av barnets oldeforeldre.

Etter de har fått vite det tror jeg vi tar det litt som det kommer. Forteller det kanskje om vi er sammen med venner eller øvrig familie. Da er liksom katta litt ute av sekken, og vi har ingen igjen som kan bli såra over å høre nyheten fra andre. Sosiale medier er jeg litt usikker på. Starter en tråd om det, jeg!

Ingen andre enn mannen som vet det ❤️

Back
Topp