Fortelle familien?

Sist gang fortalte vi det i uke 10, rundt jul. Hvis formen er bra venter vi til uke 12, en snart 4 åring her som har så lyst til å bli storesøster, så lyst til å vente siden hun kommer nok til å si det til flere. :happy:

Skjønner :) noen ganger er det jo absolutt best å si det tidlig, og hver person burde jo egentlig gjøre det som passer best for dem, men merker jeg dras litt mellom hva jeg vil og hva jeg «burde», og så var jeg bare ikke helt sikker på om jeg var klar for at alle skulle vite det i uke 8. Tenker jeg ser an formen, er den helt super venter vi nok litt til, er den dårlig kommer vi nok til å si det da, siden jeg er mye alene hjemme med jentungen og jeg tenker det er bedre å forklare henne.
Hadde jeg vært i form hadde jeg ikke ville sagt noe til noen i familien før uke 15. så kjenner veldig til den vinglingen.

Pga alder forventar eg meir vantru og skepsis enn glede frå omgivelsane - så eg vil vente til eg har vore på TUL og evt fått div prøvesvar. Er 46 år og kun 4+6. Stor risiko for alt mulig fælt som kan skje, og eg kjenner at eg vil vere mest mulig i fred om det skulle ende i MA eller SA igjen. Når eg først skal fortelje, skal eg velge med omhu - i starten kun dei få som eg veit vil kunne glede seg på mine vegne. Og det er ikkje først og fremst næraste familie..

Back
Topp